Een marktplaats voor wielren-achtige zaken.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!

Schuuropruiming (1e lading, carbon frame toegevoegd)

JPAR
Forum-lid HC

Gebruikersavatar JPAR 06 okt 2013 13:08

Dat is het hem ook. Zorroi heeft het niet voor niets altijd over onze nationale dumpplaats waar je je rotzooi kwijt kunt. Echter als je hier op het forum handelt dan is er misschien nog meer sprake van vertrouwen. Dit schrijvende denk ik dat het eigenlijk nergens op slaat, aangezien ik vind dat je nooit iemand mag bedonderen, helaas gebeurt het toch te vaak.
Daarmee geef ik trouwens geen mening over de deal tussen TS en Mackers, aangezien ik daarbij niet betrokken was. Het is echter wel een veeg teken als iemand er niet op wil reageren.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Medicbiker
Forum-lid

Medicbiker 06 okt 2013 13:20

Op een forum als dit heb je toch het gevoel dat je "onder elkaar bent" en dat het veiliger is om hier handel te drijven dan bv via marktplaats. Door dit soort incidenten wordt dat gevoel aangetast en is in mijn ogen dan ook een kwalijke zaak.

Karl66
Forum-lid

Karl66 06 okt 2013 13:30

Dit topic laat in ieder geval zien dat je er niet mee wegkomt als je iemand iets flikt en dat is positief. Maar ik ben het frame al op de nationale dumpplaats tegengekomen en de kans is dus groot dat je stokie hier nooit meer terug ziet, omdat hij zijn spul daar ook kan verkopen en er daar wel mee wegkomt. Dus in die zin komt hij er wel mee weg.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets

JPAR
Forum-lid HC

Gebruikersavatar JPAR 06 okt 2013 13:34

Tja, een aangifte voor oplichting kan altijd. Mocht dit aan de orde zijn.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

nijkie
Forum-lid HC

Gebruikersavatar nijkie 06 okt 2013 13:37

Maar voor hoeveel geld haalt die deze ellende op zijn nek?
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.

Kornuit
Forum-lid HC

Kornuit 06 okt 2013 17:28

Ik heb er totaal geen moeite mee om zijn naam hier te posten.

De koper heeft de verkoper de kans gegeven om zijn verhaal te doen, hij wil dat niet dus is het wel duidelijk dat er aan zijn kant een fout is gemaakt. Natuurlijk moet hij de kans krijgen om die fout te herstellen, maar hij heeft al 9 maanden de tijd gehad om dat te doen, zonder resultaat.
Als iemand een wanprestatie levert en dit niet wil herstellen, sterker nog, hij neemt de benen en reageert niet eens, dan mag diegene best bekend worden gemaakt.

Plaats reactie