Pimp my Pina
Thanks Serge! Dan ontgaat het mij wat daaraan inferieur zou zijn vergeleken met FFWD naven/lagers. Campagnolo stond en staat naar mijn weten bekend om de hoogwaardige naven.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
FFWD naven zijn KT (Ken Tung) naven...niet bijzonder dus, en alleen de FFWD's met DT naven zijn wat mij betreft gelijkwaardig aan Campa naven.
Campa naven zijn nog steeds bovengemiddeld goed (met name vanaf Zonda nivo), tja het blijft natuurlijk wel Italiaanse degelijkheid..!;)
Campa naven zijn nog steeds bovengemiddeld goed (met name vanaf Zonda nivo), tja het blijft natuurlijk wel Italiaanse degelijkheid..!;)
Gang is alles!!
joren schreef:zal is een fototje van mijn reserve reserve fiets posten .
[img=http://img99.imageshack.us/img99/8405/pict1478e.jpg]
Rijdt wel lastig zo zonder cassette lijkt me...
race | Kuota Kom - Dura Ace 7900 | FFWD F5R DT240 | Easton Orion II
2 crossers | Ridley X-Night custom - Dura Ace 7900 | 4x 38mm full carbon tubes - Moyon | 2x Ambrosio F20 - Dura Ace 7800
mtb | Giant XTC 29er Comp 1 | NoTubes custom wielset
2 crossers | Ridley X-Night custom - Dura Ace 7900 | 4x 38mm full carbon tubes - Moyon | 2x Ambrosio F20 - Dura Ace 7800
mtb | Giant XTC 29er Comp 1 | NoTubes custom wielset
De eerste aankopen voor metamorfose van mijn Pina zijn gedaan!
- Deda stuurpen, stuur, zadelpen en stuurlint in zwart
- Selle Italia SLR Kit Carbonio in zwart
En de hoge wielen zijn in vervroegd stadium aangekocht omdat ik tegen een buitenkans aanliep! Fulcrum Racing Speed's! En nee, niet dat setje van die vage advertentie uit het wielentopic op marktplaats... Ben er echt blij mee, benieuwd hoe het allemaal gaat staan!
- Deda stuurpen, stuur, zadelpen en stuurlint in zwart
- Selle Italia SLR Kit Carbonio in zwart
En de hoge wielen zijn in vervroegd stadium aangekocht omdat ik tegen een buitenkans aanliep! Fulcrum Racing Speed's! En nee, niet dat setje van die vage advertentie uit het wielentopic op marktplaats... Ben er echt blij mee, benieuwd hoe het allemaal gaat staan!
-
thomwittendorp
- Forum-lid
dan monteer je het toch even voor een foto, hebben wij ook nog wat om naar te kijken
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
Ace1978 schreef:En de hoge wielen zijn in vervroegd stadium aangekocht omdat ik tegen een buitenkans aanliep! Fulcrum Racing Speed's!
Een buitenkansje.. ? Being... ? 1800 euro ipv 2.000?
Ben benieuwd naar de foto's!
Een renner leeft niet in het echte leven. Dat leven komt pas na de fiets.
-
alexwilier
- Forum-lid
Komen ze bij Vos in Zwanenburg vandaan schat ik zo in