Assos Fi.13_s5 bib short
- boswielrenner
- Forum-lid
Thanks Eric. Even een vraagje. Is voor jou die windblokker essentieel? Je kan er natuurlijk ook een windvest overheen aantrekken. Windblokker kan ook te warm zijn. Aan de andere kant is het natuurlijk fijn als je zo min mogelijk aan hoeft te hebben voor hetzelfde resultaat. Lastige keuzes aangezien het qua prijs niet even jacks zijn die je beiden tegelijkertijd koopt.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Ik de element_one en dat is gewoon de voorloper van de tiburu, deze is ook geen winstopper maar gewoon softshell termojack met gekamd fleece voor wanneer jet niet al te koud is. Alleen over nek met een uitloper naar je borstbeen heb je een soort geplastificeerde stof doe met fleece erachter waar de wind ook niet door komt.
Ik heb sinds een jaar ook een vorige editie intermediate evo en die draag ik eigenlijk sinds dien alleen maar ipv van de element one die ik al twee jaar heb. Door de element one met een element_zero, (de windstopper body met dezelfde 799 stof als de element evo), te dragen heb je een warmere versie van de intermediate evo die een beetje naar een airjack 851 neigt alleen dan zonder windstopper op de armen.
Ik heb sinds een jaar ook een vorige editie intermediate evo en die draag ik eigenlijk sinds dien alleen maar ipv van de element one die ik al twee jaar heb. Door de element one met een element_zero, (de windstopper body met dezelfde 799 stof als de element evo), te dragen heb je een warmere versie van de intermediate evo die een beetje naar een airjack 851 neigt alleen dan zonder windstopper op de armen.
enjoy the ride
- boswielrenner
- Forum-lid
Ik ga deze week de Ij.intermediate_s7 kopen en als het lukt een Assos Falkenzahn vest. Samen met mijn Habu5 en wellicht nog een Tiburu 4 in de toekomst, ga ik een heel eind komen deze winter.
By the way, de Fi.13_s5 bibshort is in the house en het zit fantastisch. Hopelijk deze week nog even uitproberen op de fiets.
By the way, de Fi.13_s5 bibshort is in the house en het zit fantastisch. Hopelijk deze week nog even uitproberen op de fiets.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Als je ook nog de lange broeken 607 en 716 erbij hebt ga je het deze winter echt niet koud krijgenboswielrenner schreef:Ik ga deze week de Ij.intermediate_s7 kopen en als het lukt een Assos Falkenzahn vest. Samen met mijn Habu5 en wellicht nog een Tiburu 4 in de toekomst, ga ik een heel eind komen deze winter.
enjoy the ride
-
ericpeters
- Forum-lid HC
Waar heb je hem dan tot nu toe op uitgeprobeerd?boswielrenner schreef:By the way, de Fi.13_s5 bibshort is in the house en het zit fantastisch. Hopelijk deze week nog even uitproberen op de fiets.

Ik haak ook even aan. Ik heb zowel de S5 als de Mille. De Mille zit voor mij bij langere ritten lekkerder, omdat de zeem wat groter en dikker is. De S5 vind ik een fijne koersbroek. Bij je kruis zit er bij de Mille ook wat andere stof die beter ademt en is soepeler is dan bij de S5. Ik koop de Mille alleen in de uitverkoop tijdens de kerstshow bij Hopmans, tipje! Wat ze beide wel doen is verkleuren, na een jaar worden ze licht grijs / veloursachtig. Los van dat gaan ze bij mij jaren mee, ik draag (en was
) ze daarbij wekelijks.
Ik pak ze wel weer in de afdaling 
- boswielrenner
- Forum-lid
Mijn Assos broeken zijn nog mooi zwart en ik gebruik alleen wasmiddel voor zwart en donker wasgoed.
@Eric: Ik heb de FI.13_s5 nog niet geprobeerd op de fiets, maar aangezien ik verschillende assos broeken heb met de mille zeem, heb ik FI.13 blind gekocht.
Vandaag trouwens wel de Assos Falkenzahn gillet en de IJ.Intermediate_s7 gekocht. Fantastische pasvorm en uitvoering en ik ben vooral helemaal weg van de Falkenzahn. Een aanrader!.
@Eric: Ik heb de FI.13_s5 nog niet geprobeerd op de fiets, maar aangezien ik verschillende assos broeken heb met de mille zeem, heb ik FI.13 blind gekocht.
Vandaag trouwens wel de Assos Falkenzahn gillet en de IJ.Intermediate_s7 gekocht. Fantastische pasvorm en uitvoering en ik ben vooral helemaal weg van de Falkenzahn. Een aanrader!.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29