Alles over vakanties op én met de fiets

Inschrijven Dolomieten Marathon 2013

bianco
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar bianco 01 okt 2012 21:23

daniel1975 schreef:Scherp, je hebt gelijk!
Ik zou van te voren dus even goed informeren naar de werkelijke prijzen. We hebben in 2011 meegedaan (groepje van 6) en hebben toen ook voor die keuze gestaan. Uiteindelijk gekozen voor de zekerheid van deelname door via een reisorganisatie te boeken. Het prijsverschil was toen niet extreem groot, maar de prijzen zijn in die week gewoon erg hoog.
Hmm, als ik weer aan terug denk dan krijg ik er weer zin in, was echt een super week. Maar ik ga volgend jaar weer wat anders doen.

w0uter
Forum-lid

w0uter 05 okt 2012 08:43

Ook ik wil volgend jaar naar de Maratona, maar heb geen zin om via enroute te boeken. Ik ga met een groep van 8 vrienden. Misschien is het een idee om een lijstverbinding aan te gaan? Als we als FietsForum groep inschrijven en redelijk wat mensen bij elkaar kunnen brengen, maken we wel degelijk meer kans:

3.5 The teams and sporting-groups that do a group pre-registration will participate to the draw as a group. If one of the applicants is drawn, all members contained in the same pre-registration list are admitted to the race. In order to ensure fair drawing opportunities to multiple payments, one number (means 1 possibility) shall be attributed to groups of 7 applications with a maximum of 5 numbers for each group.
Example:
- the multiple pre-registrations from 2 to 7 participants shall receive 1 drawing number;
- the multiple pre-registrations from 8 to 14 participants shall receive 2 drawing numbers;
- the multiple pre-registrations from 15 to 21 participants shall receive 3 drawing numbers;
- the multiple pre-registrations from 22 to 28 participants shall receive 4 drawing numbes;
- the multiple pre-registrations including more than 28 participants shall receive 5 drawing numbers.

Dus: gegadigden?

pinarello
Forum-lid

pinarello 13 okt 2012 19:40

girlinred schreef:@pinarello, jij gaat wel via een reisorganisatie? Kunnen we weer samen een terrasje pakken ;)

Reisorganisatie vs zelf boeken in die periode is ca 100euro pp verschil per week, ggaat zeker niet over de kop. En indien je met vier personen gaat kun je met een appartement zelfs voor 250pp excl inschrijving, incl verzekerngen e.d.klaar zijn. Valt reuze mee.

Uiteraard wordt je gewoon genaaid in die week. Een appartement met twee slaapkamers bij pre da nai is in de DM week 2 keer zo duur als twee weken later :?
Plannen gewijzigd. zit in Pedraces ;)

girlinred
Forum-lid

Gebruikersavatar girlinred 13 okt 2012 21:59

pinarello schreef:
girlinred schreef:@pinarello, jij gaat wel via een reisorganisatie? Kunnen we weer samen een terrasje pakken ;)

Reisorganisatie vs zelf boeken in die periode is ca 100euro pp verschil per week, ggaat zeker niet over de kop. En indien je met vier personen gaat kun je met een appartement zelfs voor 250pp excl inschrijving, incl verzekerngen e.d.klaar zijn. Valt reuze mee.

Uiteraard wordt je gewoon genaaid in die week. Een appartement met twee slaapkamers bij pre da nai is in de DM week 2 keer zo duur als twee weken later :?
Gezellig!
~live fast, die young ~

pinarello
Forum-lid

pinarello 13 okt 2012 22:07

girlinred schreef:
pinarello schreef:

Gezellig!
Jij (jullie) ook dan?

Luctor et Emergo
Forum-lid

Luctor et Emergo 15 okt 2012 10:42

Zijn er nog gebruikerservaringen van de appartementen Ciasa Giardun? Ik zou voor zekerheid willen gaan en een verblijf boeken voor 4 personen (waarvan 2 fietsers) in dit complex.

Bedankt alvast!

girlinred
Forum-lid

Gebruikersavatar girlinred 15 okt 2012 10:59

Luctor et Emergo schreef:Zijn er nog gebruikerservaringen van de appartementen Ciasa Giardun? Ik zou voor zekerheid willen gaan en een verblijf boeken voor 4 personen (waarvan 2 fietsers) in dit complex.

Bedankt alvast!
zie het maratona 2012 topic. Wij hebben in een studio gezeten, waren wat minder tevreden over het comfort daar, was verder wel superschoon en alles aanwezig, maar anderen hadden een 4pers appartement en waren daar wel goed over te spreken.
~live fast, die young ~

rooi1977
Forum-lid

rooi1977 15 okt 2012 11:10

Wij zitten met 5 man in Pedraces , Hotel Miramonti . Geboekt via Enroute . Nu al onwijs veel zin in ! Geweldig mooie omgeving vind ik het daar .

girlinred
Forum-lid

Gebruikersavatar girlinred 15 okt 2012 11:48

pinarello schreef:
girlinred schreef:
pinarello schreef:Plannen gewijzigd. zit in Pedraces ;)
Gezellig!
Jij (jullie) ook dan?
Zou zo maar kunnen :mrgreen:
~live fast, die young ~

pinarello
Forum-lid

pinarello 15 okt 2012 12:12

girlinred schreef: Zou zo maar kunnen :mrgreen:

:D Ik zit trouwens meest op dit terras:
Afbeelding

girlinred
Forum-lid

Gebruikersavatar girlinred 15 okt 2012 13:19

pinarello schreef:
girlinred schreef: Zou zo maar kunnen :mrgreen:

:D Ik zit trouwens meest op dit terras:
Afbeelding
Waar is dat?
~live fast, die young ~

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 15 okt 2012 13:22

Gokje, hotel ustaria posta in Pedraces. Heb daar eens een bordje pasta naar binnen zitten werken. Zat vlak bij Hotel Melodia del Bosco waar ik eens heb gezeten. Dat is ook een uitstekende plek overigens.

Plaats reactie