Dura ace 9000 11 spd
Ben benieuwd of met enige tweaking de "oude" Di2 ook 11 tandjes aan zal kunnen.... Ik vind het overigens weer een prachtige groep met ook een batterij die te verwerken is in je zadelpen! Hulde voor Shimano
Laatst gewijzigd door tomtom op 01 jun 2012 10:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
- Berichten: 14988
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
Eindelijk hebben ze de DI2 lichter dan de gewone en met de huidige "achterremkabel binnendoor" frames, scheelt het wellicht nog meer.
Nu nog even bekijken hoe ze gerekend hebben.
Nu nog even bekijken hoe ze gerekend hebben.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 43482
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Die snap ik niet?wasbeer2006 schreef: en met de huidige "achterremkabel binnendoor" frames, scheelt het wellicht nog meer.
.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Dat gaat niet lukken, anders had ik 't al wel gedaantomtom schreef:Ben benieuwd of met enige tweaking de "oude" Di2 ook 11 tandjes aan zal kunnen.... Ik vind het overigens weer een prachtige groep met ook een batterij die te verwerken is in je zadelpen! Hulde voor Shimano
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
- Berichten: 14988
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
Het staat er niet zo duidelijk, maar ik bedoel dat de gewichtswinst met een DI2 nog groter kan uitvallen omdat je nu bij veel frames 40/50cm langere buiten kabel hebt omdat die door het frame loopt.daniel1975 schreef:Die snap ik niet?wasbeer2006 schreef: en met de huidige "achterremkabel binnendoor" frames, scheelt het wellicht nog meer.
.
Met een di2 hou je dezelfde kabel.
de meningen zijn verdeeld op de verschillende fora: Once again Japanesse showing the Italians how it's done!! Campy is sooooo shit, my old tiagra 9spd ran better then their crap. hahahaha Ik vind de Crank echt een plaatje.
KTM Revelator Alto Exonic
KTM Scarp Master
KTM Scarp Master
Moet zeggen dat ik 't allemaal wel zie zitten. Dit is de eerste Shimano-crank die me wel kan bekoren. Het feit dat alle cranks nu dezelfde BCD gebruiken is wel handig, hoef je geen TA/Stronglight blad meer te kopen voor je compact.
Wat ik dan weer niet begrijp is dat ze nog steeds geen BB30 lagers / cranks gaan leveren. Moet je weer gaan kloten met adapters enzo.... Ook de VD van de Di2 kan me nog steeds niet bekoren, alhoewel het wel beter is dan Ultegra Di2 (maar dat was ook niet zo moelijk
).
Ben heel benieuwd wat de Di2 gaat kosten....
Wat ik dan weer niet begrijp is dat ze nog steeds geen BB30 lagers / cranks gaan leveren. Moet je weer gaan kloten met adapters enzo.... Ook de VD van de Di2 kan me nog steeds niet bekoren, alhoewel het wel beter is dan Ultegra Di2 (maar dat was ook niet zo moelijk
Ben heel benieuwd wat de Di2 gaat kosten....
Vind dat de nieuwe Di2 er al heel wat beter uitziet dan de vorige versie.havana schreef:Moet zeggen dat ik 't allemaal wel zie zitten. Dit is de eerste Shimano-crank die me wel kan bekoren. Het feit dat alle cranks nu dezelfde BCD gebruiken is wel handig, hoef je geen TA/Stronglight blad meer te kopen voor je compact.
Wat ik dan weer niet begrijp is dat ze nog steeds geen BB30 lagers / cranks gaan leveren. Moet je weer gaan kloten met adapters enzo.... Ook de VD van de Di2 kan me nog steeds niet bekoren, alhoewel het wel beter is dan Ultegra Di2 (maar dat was ook niet zo moelijk).
Ben heel benieuwd wat de Di2 gaat kosten....
Nieuwe Di2 group zou $4139 kosten...
http://brimages.bikeboardmedia.netdna-c ... -List1.gif


