Frameschade carbon frame na aanrijding
- de zwarten
- Forum-lid HC
Het is dacht ik wel belangrijk wat de schuldvraag wordt i.f.v. of de TS zijn volgende fiets al dan niet uit eigen zak moet betalen.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®Gelukkig is het niet aan ons om dat te beoordelen.de zwarten schreef:Het is dacht ik wel belangrijk wat de schuldvraag wordt i.f.v. of de TS zijn volgende fiets al dan niet uit eigen zak moet betalen.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
misschien is het verstandig als topicstarter is terug te gaan naar de plek en een aantal bussen afwacht hoe ze deze bocht nemen om het bruggetje over te komen......
Als je het aannemlijk kan maken dat dit anders kan ( doordat de andere bussen lager rechts blijven rijden ) kan je een punt maken..
Ik ken deze omgeving helemaal niet, maar rijd wel zelf al zo`n 21 jaar op de bus, en hoe ik het zo op het plaatje kan beoordelen vermoed ik dat bijna elke bus dit zo doet omdat je een hoog op moet halen om recht voor het bruggetje te komen, de achterkant van een bus komt flink naar binnen bij het indraaien..
Voor de duidelijkheid ik veroordeel niemand ( gelukkig niet ) maar wil een tip geven om is te kijken of je schade te verhalen valt
Als je het aannemlijk kan maken dat dit anders kan ( doordat de andere bussen lager rechts blijven rijden ) kan je een punt maken..
Ik ken deze omgeving helemaal niet, maar rijd wel zelf al zo`n 21 jaar op de bus, en hoe ik het zo op het plaatje kan beoordelen vermoed ik dat bijna elke bus dit zo doet omdat je een hoog op moet halen om recht voor het bruggetje te komen, de achterkant van een bus komt flink naar binnen bij het indraaien..
Voor de duidelijkheid ik veroordeel niemand ( gelukkig niet ) maar wil een tip geven om is te kijken of je schade te verhalen valt
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Gewoon bij de dealer. In de brocures staat het wel. zowel bij mijn Elite als Litening. Voor die frames betaal je slechts € 600,- bij crash replacement.steven250 schreef: Ik was niet bekend met een Cube Crash Replacement regeling, is hier ergens iets meer over te vinden? Ik kon zo niks op hun website vinden
Bij een agree scaht ik een stuk minder