Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Status forumproblemen

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 29 jun 2012 17:40

@theov Ik heb deze vraag ook al eens voorbij zien komen, misschien een Pb naar freerider (aan elkaar vast!)... Ik ben ook benieuwd naar de reactie(s).

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5791
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 16 jul 2012 12:40

theov schreef:
freerider schreef: Het beloofde lijstje (work in progress), helaas nog steeds zonder data waarop wat wordt opgelost. Ik hoop daar deze week eindelijk duidelijkheid over te krijgen:

Laatste update 29-08
Automatisch inloggen problemen --> in onderzoek
Site te breed voor 1024px gebruikers --> wordt aangepast
Lettertype te klein --> wordt aangepast
Niet bij gebruiker te zien of hij/zij online is --> blijft voorlopig zoals het is
Zoekvenster niet zichtbaar op startpagina --> 29-08: is tijdelijk aangepast door rechtsboven een link naar "uitgebreid zoeken" te plaatsen.
Gebruikersnamen veranderd --> kun je straks (tijdelijk) zelf aanpassen
Zoeken via Google werkt niet goed --> wordt opgelost, voor zover mogelijk.
Lijst met laatste reacties onderaan verdwenen --> blijft voorlopig zoals het is
Sommige gebruikers krijgen geen mail ondanks abonnement op topic of bij nieuwe pm --> in onderzoek
Verminkte oude berichten --> wordt waar mogelijk aangepast
Wijzigingen aan "actieve onderwerpen", "actieve onderwerpen" --> blijven voorlopig zoals ze zijn
Wachtwoord resetten werkt niet goed --> wordt opgelost
Ik ben een tijdje uit de running geweest maar is er al een mogelijkheid geweest om de gebruikersnamen weer aan te passen naar de oude weergave?
Zo ja; is het mogelijk dat ik mijn naam ook nog kan aanpassen?
Zo nee; wanneer kunnen we dit verwachten?
Voordat ik een PB stuur probeer ik het nog een keertje via de normale weg.
Is er al antwoord op het bovenstaande?

eelcoz

eelcoz 21 jul 2012 10:47

Kan het kloppen dat het nog steeds niet mogelijk is (na zo'n 10 maanden) om je wachtwoord te wijzigen? Het lukt mij in ieder geval niet, want na wijziging kan ik weer vrolijk met m'n oude wachtwoord inloggen.

Gebruikersavatar
opperhoofd
Forum-lid
Berichten: 873
Lid geworden op: 22 dec 2010 22:48

Gebruikersavatar opperhoofd 23 jul 2012 22:01

daniel1975 schreef:En dat status van Tapatalk? Is daar iets over bekend na de problemen de vorige keer?
Even deze vraag nogmaals onder de aandacht brengen.

Er zijn zoveel phpBB fora die werken met deze plugin. Is de phpBB versie van fiets gehackt? Dwz aanpassingen in de core files zodat upgraden lastig is. Zelf heb ik wat phpBB fora in (oa forum.windsurfing.nl) en tapatalk draait probleemloos, installeren ging zonder problemen.

twofourtwo
Forum-lid
Berichten: 311
Lid geworden op: 18 mar 2010 14:02

twofourtwo 30 jul 2012 08:50

opperhoofd schreef:
daniel1975 schreef:En dat status van Tapatalk? Is daar iets over bekend na de problemen de vorige keer?
Even deze vraag nogmaals onder de aandacht brengen.

Er zijn zoveel phpBB fora die werken met deze plugin. Is de phpBB versie van fiets gehackt? Dwz aanpassingen in de core files zodat upgraden lastig is. Zelf heb ik wat phpBB fora in (oa forum.windsurfing.nl) en tapatalk draait probleemloos, installeren ging zonder problemen.
Is er al een update ivm Tapatalk? Alvast bedankt!
It's all fun and games ... until it gets on YouTube!

Gebruikersavatar
Edwin
Admin
Berichten: 1499
Lid geworden op: 09 okt 2006 18:11

Gebruikersavatar Edwin 31 jul 2012 17:29

Helaas, het enige dat ik op dit moment kan melden is dat het niet voor eind oktober opgelost gaat zijn.Voor het wijzigen van je eigen wachtwoord en/of gebruikersnaam geldt hetzelfde.
Voor de zoveelste keer onze excuses hiervoor :(
Afbeelding | Afbeelding

jansen01
Forum-lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: 16 sep 2011 19:13

jansen01 31 jul 2012 19:41

freerider schreef:Voor de zoveelste keer onze excuses hiervoor :(
Waar ligt dat dan aan, communicatie bij 'veranderprocessen' is essentieel. Hiermee kweek je, waar mogelijk, begrip onder forumleden. ;)
Addict R1

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 38123
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 17 dec 2012 21:44

Hier weer eens aan de boom schudden: hoe is het met de tweede tapatalkpoging afgelopen oktober? ;)
Er zijn zo enorm veel forums die daar op draaien en het werkt echt heel fijn. Al enig inzicht?
Less is bore

wasbeer2006
Forum-lid HC
Berichten: 12818
Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47

wasbeer2006 07 feb 2013 16:14

Hoi Plaats ik een avatar?

Als ik bij mijn profiel naar avatar wil plaatsen kan ik niets kopieeren of plakken.
Eeen url vanaf bv de C schijf pakt hij niet.

Is er ergens een topic met een beschrijving hiervoor?

Gebruikersavatar
dickw
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 18 mar 2010 13:48

Gebruikersavatar dickw 07 feb 2013 16:47

Je zit op de goede plek, maar je kan geen plaatje uploaden, maar moet wijzen naar iets op het WWW.

wasbeer2006
Forum-lid HC
Berichten: 12818
Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47

wasbeer2006 07 feb 2013 20:42

Nou ik zou een plaatje uit een willekeurige directory willen gebruiken. kan dat?

Of moet ik dan eerst de foto met bv imageshack uploaden en deze url in de balk kopieren?

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 16124
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 07 feb 2013 20:54

wasbeer2006 schreef:
Nou ik zou een plaatje uit een willekeurige directory willen gebruiken. kan dat? => Nee

Of moet ik dan eerst de foto met bv imageshack uploaden en deze url in de balk kopieren? => Juist
I know myself like no one else
Nothing to defend

Plaats reactie