misschien ?? , dat zal ie wel moeten.
het was zijn schuld, hij kwam tegemoed en wilde afslaan, kruiste mijn weg.politie erbij en alles, laat straks schade raportje opmaken.
Laat het wel weten.
Steven Rooks Classic
Quote: Origineel geplaatst door SpEric op 26 Mei 2006
ik de 150, maar 17 km voor het eind vond een auto het nodig om zijn auto voor mij te gooien toen ik met een kleine 40 km/h er aan kwam..Gevolg is dat ik ( met alle geluk vd wereld) een mooie koprol over de moterkap maakte op het moment dat mijn fiets niet meer verder kon.
Die bleef staan tegen de auto en ik belande, na eerst vol op de vooruit
te zijn gekomen aan de andere kant vd wagen. De voorruit lag er compleet uit en in stukken. MOet wel spectaculeir geweest zijn.gelukkig heb ik alleen 2 schaafwonden en 2 blauwe plekken ( knie en scheenbeen) en wat kleding schade. Geen kneuzingen e.d.
MIjn stuur is besschadigd en mij voorwiel. Verder lijkt het mee te vallen.Het was best een klap zeg, als ik er aan terug denk, heb ik veel geluk gehad dat ik niks heb gebroken ofzo..
Weet niet of je nu kan zeggen dat je mazzel of pech hebt gehad.....als het een SUV was geweest had je zo'n koprol waarschijnlijk niet kunnen maken.
Gelukkig is je schade beperkt, hoop dat je snel hersteld en het inderdaad alleen de blauwe plekken zijn (soms zie je enkele dagen later dat er toch een botje gescheurd is of zo) en je fiets snel weet in orde is.
Ik kwam voorbij toen er al veel volk en politie stond en zag de voorruit... moet inderdaad spectaculair geweest zijn..
had weinig nut om te gaan kijken als ramptoerist, ben doorgereden.
enfin, nogmaals sterkte en hoop dat je je schade vergoed krijgt.
ik de 150, maar 17 km voor het eind vond een auto het nodig om zijn auto voor mij te gooien toen ik met een kleine 40 km/h er aan kwam..Gevolg is dat ik ( met alle geluk vd wereld) een mooie koprol over de moterkap maakte op het moment dat mijn fiets niet meer verder kon.
Die bleef staan tegen de auto en ik belande, na eerst vol op de vooruit
te zijn gekomen aan de andere kant vd wagen. De voorruit lag er compleet uit en in stukken. MOet wel spectaculeir geweest zijn.gelukkig heb ik alleen 2 schaafwonden en 2 blauwe plekken ( knie en scheenbeen) en wat kleding schade. Geen kneuzingen e.d.
MIjn stuur is besschadigd en mij voorwiel. Verder lijkt het mee te vallen.Het was best een klap zeg, als ik er aan terug denk, heb ik veel geluk gehad dat ik niks heb gebroken ofzo..
Weet niet of je nu kan zeggen dat je mazzel of pech hebt gehad.....als het een SUV was geweest had je zo'n koprol waarschijnlijk niet kunnen maken.
Gelukkig is je schade beperkt, hoop dat je snel hersteld en het inderdaad alleen de blauwe plekken zijn (soms zie je enkele dagen later dat er toch een botje gescheurd is of zo) en je fiets snel weet in orde is.
Ik kwam voorbij toen er al veel volk en politie stond en zag de voorruit... moet inderdaad spectaculair geweest zijn..
had weinig nut om te gaan kijken als ramptoerist, ben doorgereden.
enfin, nogmaals sterkte en hoop dat je je schade vergoed krijgt.
Quote: Origineel geplaatst door SpEric op 26 Mei 2006
Mijn stuur is beschadigd en mijn voorwiel ook. Verder lijkt het mee te vallen.
Ik zou het frame toch ook eens goed onder de loep nemen , trouwens heel de fiets , nu kun je het nog allemaal op de aanrijding toeschrijven en claimen.
Trouwens beterschap met kleine lichamelijke ongemakken.
Mijn stuur is beschadigd en mijn voorwiel ook. Verder lijkt het mee te vallen.
Ik zou het frame toch ook eens goed onder de loep nemen , trouwens heel de fiets , nu kun je het nog allemaal op de aanrijding toeschrijven en claimen.
Trouwens beterschap met kleine lichamelijke ongemakken.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
-
colnagofreak
- Forum-lid HC
"MIjn stuur is besschadigd en mij voorwiel."
Komt de cursus wiel spaken goed van pas !!!
Maar ff serieus, wees blij dat je er zo vanaf gekomen bent, had tenslotte gekker gekunt met zo'n snelheid!!!
Komt de cursus wiel spaken goed van pas !!!
Maar ff serieus, wees blij dat je er zo vanaf gekomen bent, had tenslotte gekker gekunt met zo'n snelheid!!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Hee Eric,
ik dacht al dat jij het was op het gastenboek van SRC.....en ook al zo'n slechte tijd, maar ja nu begrijp ik het.......Ik dacht al dat wij langzaam waren met 5!!! lekke banden en een uitgebreide lunch.
Ik zou hem flink laten betalen en je mag van geluk spreken dat je zelf relatief weinig hebt
Voor de rest een perfecte tocht met idd veel minder "toeristische" fietsers alsbij de AGR. Alleen mogen ze de gaten in de weg wel laten maken. Vlak na de spriltsing met de 100 km stuiterde ik toch door een gat heen, met als gevolg alleen een lekke band (leve mijn Zonda's!!)
Mij zien ze volgend jaar weer!!
Greetz Janus Mannimo
ohja weet je al wanneer die cursus spaken is??
ik dacht al dat jij het was op het gastenboek van SRC.....en ook al zo'n slechte tijd, maar ja nu begrijp ik het.......Ik dacht al dat wij langzaam waren met 5!!! lekke banden en een uitgebreide lunch.
Ik zou hem flink laten betalen en je mag van geluk spreken dat je zelf relatief weinig hebt
Voor de rest een perfecte tocht met idd veel minder "toeristische" fietsers alsbij de AGR. Alleen mogen ze de gaten in de weg wel laten maken. Vlak na de spriltsing met de 100 km stuiterde ik toch door een gat heen, met als gevolg alleen een lekke band (leve mijn Zonda's!!)
Mij zien ze volgend jaar weer!!
Greetz Janus Mannimo
ik fiets ook
Quoten: Origineel geplaatst door Janus op 27 Mei 2006
zie het topic
28 juni
en 12 juli !
en bedankt voor de beterschapwensen.
We zijn nu 2 dagen verder en alles voelt gelukkig al weer beter en minder stijf.
Dus het ziet er naar uit dat er nog een verborgen gebrek naar boven komt.Limburgsmooiste here I come.
zie het topic
28 juni
en 12 juli !
We zijn nu 2 dagen verder en alles voelt gelukkig al weer beter en minder stijf.
Dus het ziet er naar uit dat er nog een verborgen gebrek naar boven komt.Limburgsmooiste here I come.
Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 27 Mei 2006
zie het topic
28 juni
en 12 juli !
ja, soigneer U wat hé Eric !!!
zie het topic
28 juni
en 12 juli !
ja, soigneer U wat hé Eric !!!
Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 26 Mei 2006
wie zijn hier geweest ?
@SpEricIK! Tenminste, wij kwamen er toevallig in terecht. Jij dus ook?!? Stom! Hadden we effe af kunnen spreken! Ik zat van do. t/m zondag in Dalhem. Zie Hyves voor meer foto's! Heb je mijn mails nog gehad? Limburgs Mooiste ga ik denk ik niet redden......afgelopen donderdag te fanatiek geweest.......stom stom......plan was dat ik met 5 Schone Dames zou gaan rijden........ Welke afstand rijd je?
wie zijn hier geweest ?
@SpEricIK! Tenminste, wij kwamen er toevallig in terecht. Jij dus ook?!? Stom! Hadden we effe af kunnen spreken! Ik zat van do. t/m zondag in Dalhem. Zie Hyves voor meer foto's! Heb je mijn mails nog gehad? Limburgs Mooiste ga ik denk ik niet redden......afgelopen donderdag te fanatiek geweest.......stom stom......plan was dat ik met 5 Schone Dames zou gaan rijden........ Welke afstand rijd je?
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox
-
kalkaanslag
- Forum-lid
STEVEN ROOKS CLASSIC Hemelvaartsdag 17 mei 2007
Voorinschrijving opent 1 november a.s.. Daginschrijving op 16 en 17 mei 2007 in Maastricht.
http://www.stevenrooksclassic.nl/
En we gaan wel voor de 150km heh!
Voorinschrijving opent 1 november a.s.. Daginschrijving op 16 en 17 mei 2007 in Maastricht.
http://www.stevenrooksclassic.nl/
En we gaan wel voor de 150km heh!
voor wie deze tocht nog nooit gedaan heeft: Ik heb dit jaar de Steven Rooks voor het eerst gereden (150 km) en ik moet zeggen: het is echt een aanrader.Goed georganiseerd en een schitterende route. Een leuk pluspunt is dat ze onderweg 2 klimtijdritjes hebben. Ze meten je tijd op de Redoute en de Côte de Forges (voor de snelle jongens: daar kon je iets mee winnen).En ik vond er een opvallend betere sfeer dan bij andere tochten. Misschien dat er, vanwege het slechte weer, alleen zeer gemotiveerde fietsers aan de start kwamen? Maar ik heb onderweg alleen maar vrolijke, gezellige en behulpzame fietsers gezien. Vergelijk dat eens met de AGR!!!En bij de finish krijg je het 'cadeau'-tasje uitgereikt door vader en zoon Rooks!