Mavic Ksyrium Elite
Ah, op die manier. Nou, wat dat betreft heeft Codagex lekker gelijk: importeur heeft in principe niks met consument te maken, kan me voorstellen dat ze geen zin hebben om de hele dag mensen aan de lijn te hebben met problemen waarmee ze bij hun LBS moeten zijn. (of meer precies: de winkel waar ze hun product gekocht hebben)
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
-
fietsjunks
- Forum-lid
- Berichten: 50
- Lid geworden op: 12 jul 2005 22:15
- Contact
@colnagofreak: we hebben al zo veel gekocht via internet en eigenlijk nooit problemen gehad, we zijn geen dief van onze portemonnee!
Futurumshop reageert toch ook heel netjes, klagen we niet over! We weten nu waar het graferen voor is, dank daarvoor.
En tsja, die velgen schijnen dus wel vaker problemen te hebben, dus ook als je ze bij de FM op de hoek koopt.
We willen gewoon de importeur kunnen mailen, wanneer het probleem zich blijft voordoen. Het is iets van het produkt zelf, kan futurumshop ook niets aan doen, zij kunnen er alleen tussen gaan zitten. Over futurumshop zijn we tevreden hoor!
Futurumshop reageert toch ook heel netjes, klagen we niet over! We weten nu waar het graferen voor is, dank daarvoor.
En tsja, die velgen schijnen dus wel vaker problemen te hebben, dus ook als je ze bij de FM op de hoek koopt.
We willen gewoon de importeur kunnen mailen, wanneer het probleem zich blijft voordoen. Het is iets van het produkt zelf, kan futurumshop ook niets aan doen, zij kunnen er alleen tussen gaan zitten. Over futurumshop zijn we tevreden hoor!
Kan futurumshop wel wat aan doen. De detaillist moet zorgen dat hij een deugdelijk product verkoopt.
Mocht het een structureel probleem zijn bij Ksyriums dan zouden winkels ze gewoon niet meer moeten verkopen (dan wordt de fabrikant ook gedwongen er wat aan te doen)
Mocht het een structureel probleem zijn bij Ksyriums dan zouden winkels ze gewoon niet meer moeten verkopen (dan wordt de fabrikant ook gedwongen er wat aan te doen)
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
-
colnagofreak
- Forum-lid HC
- Berichten: 5666
- Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41
@fietsjunks
Het is iets van het produkt zelf, kan futurumshop ook niets aan doen, zij kunnen er alleen tussen gaan zitten.
Daar zijn ze juist voor om er tussen te gaan zitten, de futurumshop moet juist zijn uiterste best doen jou een goed product te verkopen. En voor jou op te komen als er iets niet deugt!! En die moet verhaal doen bij de verdeler van het product in dit geval Codagex!
En inderdaad als een bepaalt product in het geheel niet deugt, het niet meer verkopen. Je moet als tussenhandel geen producten verkopen waar je zelf niet 100 achter staat.
Het is iets van het produkt zelf, kan futurumshop ook niets aan doen, zij kunnen er alleen tussen gaan zitten.
Daar zijn ze juist voor om er tussen te gaan zitten, de futurumshop moet juist zijn uiterste best doen jou een goed product te verkopen. En voor jou op te komen als er iets niet deugt!! En die moet verhaal doen bij de verdeler van het product in dit geval Codagex!
En inderdaad als een bepaalt product in het geheel niet deugt, het niet meer verkopen. Je moet als tussenhandel geen producten verkopen waar je zelf niet 100 achter staat.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Mijn "Elites" zijn hersteld. Wiel is opnieuw gespaakt en nippels zijn vastgezet met Loctite. Heb er 100 Km mee gereden en zijn nog steeds recht.
Anderzijds ben ik niet tevreden over Mavic. Volgens mij is er hier een structureel probleem en ze proberen zich ervan af te maken door simpelweg de spaaknippels in te lijmen. Het gaat hier toch om splinternieuwe wielen en ze worden opgelapt. Als ik later het wiel wil aanspannen of een slag eruit moet halen, moet ik steeds de nippels eruit draaien, kuisen en dan opnieuw lijmen.
Voor mij nooit nog Mavics.
Anderzijds ben ik niet tevreden over Mavic. Volgens mij is er hier een structureel probleem en ze proberen zich ervan af te maken door simpelweg de spaaknippels in te lijmen. Het gaat hier toch om splinternieuwe wielen en ze worden opgelapt. Als ik later het wiel wil aanspannen of een slag eruit moet halen, moet ik steeds de nippels eruit draaien, kuisen en dan opnieuw lijmen.
Voor mij nooit nog Mavics.
Ik heb allereerst al genoeg gezeik gehad met coadagex over het leveren van mijn colnago (6mnd en 2 dgn) en nee hij is niet van GOUD
Nu dit gezeik weer met die wielen
Dit terwijl je toch bij heel veel fietsen Mavic gemonteerd ziet!!
Ik koop de volgende keer wel wielen en een fiets die zeker niet bij codagex vandaan komen
Nu dit gezeik weer met die wielen
Dit terwijl je toch bij heel veel fietsen Mavic gemonteerd ziet!!
Ik koop de volgende keer wel wielen en een fiets die zeker niet bij codagex vandaan komen
Al wat goed is komt boven!!
Dit staat er ook op de site van codagex
> Communicatie tussen importeur en leverancier is dus van groot belang. Het feit dat de samenwerking met onze merken reeds tientallen jaren loopt, bewijst de goede relatie tussen beide. Er zijn natuurlijk altijd periodes waarin het met een bepaald product minder gaat, in deze periode zullen wij onze huismerken nooit op 1-2-3 ... laten vallen.
> Deze strategie willen wij ook doortrekken naar onze klanten toe. Communicatie is hierbij van zeer groot belang. Daarom vragen wij ook uitdrukkelijk om de juiste kanalen te gebruiken. ns aanspreekpunt in de markt zijn onze klanten, de fietsenzaken, dit zijn er ongeveer een 2000 in de Benelux. Mochten er vragen zijn omtrent onze producten aarzel dan niet om hen te contacteren. Meestal zal onze klant u zonder problemen kunnen helpen, hij kent trouwens zijn vak. Als hij met vragen zit over onze producten staan wij altijd paraat om hem te helpen. Het is echter voor ons, met de beste wil, niet mogelijk om 25 miljoen consumenten te woord te staan, laat staan daadwerkelijk onmiddellijk te helpen.
Dit is ook de betekenis achter onze slogan:
> Informatie, service en verkoop via de vakhandel...
Ik persoonlijk vind het een klant onvriendelijke manier
maar zal wel aan mij liggen..
ik heb ze ooit één keer aan de tel gehad na 4 mnd wachttijd komen ze met goedkope rotsmoezen en dat het nog wel ff duurt!!
> Communicatie tussen importeur en leverancier is dus van groot belang. Het feit dat de samenwerking met onze merken reeds tientallen jaren loopt, bewijst de goede relatie tussen beide. Er zijn natuurlijk altijd periodes waarin het met een bepaald product minder gaat, in deze periode zullen wij onze huismerken nooit op 1-2-3 ... laten vallen.
> Deze strategie willen wij ook doortrekken naar onze klanten toe. Communicatie is hierbij van zeer groot belang. Daarom vragen wij ook uitdrukkelijk om de juiste kanalen te gebruiken. ns aanspreekpunt in de markt zijn onze klanten, de fietsenzaken, dit zijn er ongeveer een 2000 in de Benelux. Mochten er vragen zijn omtrent onze producten aarzel dan niet om hen te contacteren. Meestal zal onze klant u zonder problemen kunnen helpen, hij kent trouwens zijn vak. Als hij met vragen zit over onze producten staan wij altijd paraat om hem te helpen. Het is echter voor ons, met de beste wil, niet mogelijk om 25 miljoen consumenten te woord te staan, laat staan daadwerkelijk onmiddellijk te helpen.
Dit is ook de betekenis achter onze slogan:
> Informatie, service en verkoop via de vakhandel...
Ik persoonlijk vind het een klant onvriendelijke manier
maar zal wel aan mij liggen..
ik heb ze ooit één keer aan de tel gehad na 4 mnd wachttijd komen ze met goedkope rotsmoezen en dat het nog wel ff duurt!!
Al wat goed is komt boven!!
Ìk ken het gevoel tandje bij. Zowaar ik het vertrouwen in mavic ook nog moet terug krijgen. Ben zelf ook meerdere malen terug geweest naar mijn Fm om de wielen te richten. Deze vertellen me overigens dat een slagje heel normaal is met deze wielen.
Informatie, service en verkoop via de vakhandel...
Idd, zo werkt het. 'De importeur wil geen nieuwe geven' is dan ook geen goed excuus. De LBS moet het voor je oplossen. Dat hij de boel daarna weer vergoed krijgt van de importeur is zijn probleem.
Idd, zo werkt het. 'De importeur wil geen nieuwe geven' is dan ook geen goed excuus. De LBS moet het voor je oplossen. Dat hij de boel daarna weer vergoed krijgt van de importeur is zijn probleem.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"