Help mijn fiets tunen
Heb eventueel een (nieuwe) superlichte zadelpen voor je. 150 gram bij lengte 350 mm dus gekort nog lichter. Combinatie van scandium en titanium. Volgens mij een van de lichtste leverbare zadelpennen en een gewichtslimiet van 100 kg dus normaal gesproken stevig genoeg. En ook niet extreem duur Eur 69,-.
-
recordfreak
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door jsparie op 29 Juni 2006
Heb eventueel een (nieuwe) superlichte zadelpen voor je. 150 gram bij lengte 350 mm dus gekort nog lichter. Combinatie van scandium en titanium. Volgens mij een van de lichtste leverbare zadelpennen en een gewichtslimiet van 100 kg dus normaal gesproken stevig genoeg. En ook niet extreem duur Eur 69,-.
En in 31.6 mm? Is ze nog te koop? Stuur me een mail! bertclaes@skynet.be
Alvast dank jsparie
En in 31.6 mm? Is ze nog te koop? Stuur me een mail! bertclaes@skynet.be
Alvast dank jsparie
Bijna alle tuning parts zijn te vinden bij http://www.xx-light-bikes.de/shop/. Kijk gewoon eens en bepaal dan zelf wat je kan upgrade. Je kan dan een mooi kosten versus gewicht opstellen. De belangrijkste onderdelen die licht moeten zijn, zijn de draaiende delen.
Ze hebben daar ook een fiets van 6,4 Kg voor 2750€, dus het hoeft niet steenduur te zijn.
Ze hebben daar ook een fiets van 6,4 Kg voor 2750€, dus het hoeft niet steenduur te zijn.