Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Pinarello Paris Carbon problemen!?!?

bigm
Forum-lid
Berichten: 2707
Lid geworden op: 28 okt 2005 00:17

bigm 22 aug 2006 21:32

communiceren is ook een vak apart

sharkman
Forum-lid
Berichten: 2771
Lid geworden op: 03 apr 2005 23:24

sharkman 22 aug 2006 22:12

Een aantal importeurs leest hier mee, da's een feit. Niettemin prima (zoals het hoort) opgelost door Card, kijken hoe de nieuwe zich gaat houden.

maureno
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 dec 2006 12:16

maureno 19 dec 2006 21:09

Beste Pinarello-riders,
Wat betreft slechte en of tegenvallende ervaringen met een Pinarello frame kan ik melden dat ik begin 2005 een nieuw galileoframe bestelde, na drie (3) maanden wachten gezien de wat kleinere maat (53) die niet in stok was kreeg ik het frame eindelijk toegestuurd. Na minder dan drie maanden en niet zo heel veel trainingskilometers (geen wedstrijden) stelde ik vast dat het frame begon te scheuren ter hoogte van het bracket en verder omhoog tot in het frame. Navraag bij een mecanicien van een profploeg leerde mij dat het frame heel onregelmatige lasnaden had aan het bracket. Frame werd gedemonteerd en opnieuw binnengebracht bij de dealer. Na heel wat discussie en contact met de verdeler voor België kreeg ik een nieuw frame in dezelfde maat (de kleur kon ik niet meer zelf kiezen). Nog eens drie maanden later kreeg ik het frame en heb het dan maar verder verkocht omdat mijn vertrouwen wel wat weg was...
Wat volgde was een tweedehands frame van een Merckx Team Scandium en daar ben ik heel tevreden over (zeer stevig). Nu overweeg ik opnieuw een Pinarello Paris of iets in die categorie aan te schaffen. Wie kan mij wat goeie raad geven betreffende de aankoop van een nieuw frame budget om en bij de 2000 euro.
Let me know !
 
 

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5537
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 19 dec 2006 21:16

Tsja, elk frame wat mij betreft boven de euro 1.000 is emotie. Kijk eens op het forum naar alle merken en ga eens naar de websites voor de plaatjes en tech info. Merken Rosa, Giant, Bianchi, Merckx, Perogetti, Willier, Ridley, Storck, Koga, en nog veeeeel meeeeer . Zou zeggen eerst kijken wat je mooi vindt.
What makes the boat go faster?

Plaats reactie