Quote: Origineel geplaatst door big rosa op 29 Oktober 2006
Ik fiets al, jaja ik weet het het kost geld maar om nu alles in m,n fiets te douwen. Ik sla het soms liever gewoon de lucht in hahaha!Vanmiddag toch maar ff wat balletjes afslaan op de drivingrange! tenslotte morgen weer een les te doen. al moet ik al die ballen opvreten maar het zal me lukken om ze goed weg te leren slaan, neem dat maar van mij aan!
Laat me raden.....aangezien ik er hemelsbreed niet zover vandaan zit en het hier regende, zal het wel watergolf zijn geworden
populariteits peiling BR
@ssss: je hebt gelijk hoor, maar vindt je omschrijving wel opmerkelijk. Je typte een paar berichten terug:
"Heb zelf ongeveer 7 jaar gespeeld".
Vandaar dat ik het een spelletje noemde..
Verder no hard feelings hoor.
"Heb zelf ongeveer 7 jaar gespeeld".
Vandaar dat ik het een spelletje noemde..
Verder no hard feelings hoor.
Fietsgroet, Martin Heerhugowaard
Quoten: Origineel geplaatst door T.Trapper op 29 Oktober 2006
Basketbal, voetbal, volleybal, handbal, biljart, golf... Hoe kleiner de bal, hoe groter de ...........
Nu valt dat bij de Big One wel mee maar het is en blijft een feit!
Basketbal, voetbal, volleybal, handbal, biljart, golf... Hoe kleiner de bal, hoe groter de ...........
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......
-
trickoutxtc3
- Forum-lid
hey hey gasten
ga toch fietsen
ga toch fietsen
A.D.I.D.A.S
(jonathan davis)
(jonathan davis)
Quoten: Origineel geplaatst door Colnago/G op 29 Oktober 2006
Mijn vader zei altijd het is een FEIT dat een koe meer schijt dan een geit, maar als die geit dat had geweten dan had hij vast nog meer gescheten.
Mijn vader zei altijd het is een FEIT dat een koe meer schijt dan een geit, maar als die geit dat had geweten dan had hij vast nog meer gescheten.
kiekeboe
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 28 Oktober 2006
Over Noppie gesproken aan dat fotootje te zien is het echt een luie flikker, de hele dag op z,n rug op de bank liggen en moe wezen, waarvan? hij werkt amper! pompie de pom pompie de pom pom.tralala!
Deze opmerking vraagt om een aktiefoto, hier ben ik 1000 x dood gegaan.
kiekeboe