Vandaag gefietst in 2007?
Vandaag de toertocht in Asten gefietst , op de fiets er heen en weer terug op de fiets . In totaal 66 km in 3u en 7min. Tijdens de tocht een valpartij met , naar ik later vernam , een heupbreuk voor de ongelukkige ( niet ikke hoor ). De tocht zelf was op sommige stukken goed te doen , maar ook enkele modderige stukken en tegen het eind 2 zeer zware modderstukken waar je die in wegzakte.
De tocht zelf was 46 km en daar deed ik 2u en 16min over , gemiddelde was daarvoor 20,2 km/u. Wat me eigenlijk nog meeviel , gezien me wat tragere start ( eerste half uur was dat nog geen 19,5 km/u en toen was het nog goed te doen.
De tocht zelf was 46 km en daar deed ik 2u en 16min over , gemiddelde was daarvoor 20,2 km/u. Wat me eigenlijk nog meeviel , gezien me wat tragere start ( eerste half uur was dat nog geen 19,5 km/u en toen was het nog goed te doen.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Vandaag de eerste 80 kilometers in 2007 op de teller gezet. Het was een D1 training. Rondje was Amsterdam - Ouderkerk a/d IJssel - Baambrugge - A'dam Rijnkanaal - Breukelen - Woerdens Verlaat - Uithoorn - Amsterdam
Mijn 42T voorblad ga ik trouwens vervangen door 39T. Met al die D1 training en harde wind heb ik anders moeite om 95 - 105 tpm te draaien, vooral met harde wind tegen. Wind was trouwens erg hard vandaag (5 bft) maar goed so be it.
Mijn 42T voorblad ga ik trouwens vervangen door 39T. Met al die D1 training en harde wind heb ik anders moeite om 95 - 105 tpm te draaien, vooral met harde wind tegen. Wind was trouwens erg hard vandaag (5 bft) maar goed so be it.
Vandaag (eindelijk) weer eens gefietst. Verleden week storm en te verkouden en daarvoor een weekje buitenland.
@Havana: we hebben bijna hetzelfde rondje gedaan:
Ouderkerk, Uithoorn, Noorden, Nieuwkoop, Zwammerdam, langs de Meije naar Woerdense Verlaat, Breukelen, Loenen, Abcoude, Ouderkerk, home. 108km, 3u53m
Om 09u vertrokken, toen was het nog knap fris dus was blij met m'n Fugu en Airplus LL. (zag later op de ochtend toch nog enkele fietsers met blote benen!, gestoord denk ik dan.. windchill?)
Wilde eerst een D1 training doen, maar door de wind werd dat toch een D2, maar zó genoten.. zonnetje, prachtige natuur.
@Havana: we hebben bijna hetzelfde rondje gedaan:
Ouderkerk, Uithoorn, Noorden, Nieuwkoop, Zwammerdam, langs de Meije naar Woerdense Verlaat, Breukelen, Loenen, Abcoude, Ouderkerk, home. 108km, 3u53m
Om 09u vertrokken, toen was het nog knap fris dus was blij met m'n Fugu en Airplus LL. (zag later op de ochtend toch nog enkele fietsers met blote benen!, gestoord denk ik dan.. windchill?)
Wilde eerst een D1 training doen, maar door de wind werd dat toch een D2, maar zó genoten.. zonnetje, prachtige natuur.
Mooi rondje, was dat met 't Skits groepje? Die vertrekken toch pas om 11u?
Ik was helaas in mijn eentje, mijn vaste maatje liep de 1/2 van Egmond. Maar ach, zo'n eenzame training is ook wel leuk. Radio'tje op en gaan.
Ik was helaas in mijn eentje, mijn vaste maatje liep de 1/2 van Egmond. Maar ach, zo'n eenzame training is ook wel leuk. Radio'tje op en gaan.
-
Livio Livius
- Forum-lid HC
Net terug met de mtb. Rondje over de weg Veenendaal, Ede, Ginkelse Heide, Arnhem Noord, Rosendaal, 1ste klim Posbank, brandtoren, Schaarsbergen, Hoenderloo, Otterloo, Ede en weer terug Veenendaal. Al met al 85 km met mooie zonnetje in 3 uur en 15 min. Vanaf Schaarsbergen weel wind tegen4-5 bft.
Lekker D1 tocht.
Lekker D1 tocht.
What makes the boat go faster?
Voor het eerst op de racefiets gezeten dit jaar.. toch wel ekkes wennen!!
Huissen- Arnhem - (langs t spoor):Westervoort -Zevenaar - Elten - Emmerich -Kleve - Kranenburg - Berg en Dal - Nijmegen - (over de dijk): Lent - Bemmel - Gendt - Doornenburg - Angeren - Huissen
Mooi weer, vanaf Emmerich naar Nijmegen soms flink de wind tegen
Cijfers:
102 km in 3,5 uur
Gem. HF 135
cal. 2385
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
-
fitseflitser
- Forum-lid
Neeeeee, nog steeds niet. Door de verhuizing is het zo'n puinhoop dat er even geen plaats is voor onze fietsen en deze logeren deze tijdelijk ergens anders. Grrrrrr.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)
-
trickoutxtc3
- Forum-lid
vandaag op uitnodiging van collega een rondje met zijn ploegje mee geweest allemaal 45+.
4x CX en 5x MTB ik had nog nooit met CXers mee gebeukt, onvoorstelbaar wat gaan die gasten gruwlijk hard.
maar goed het was een meer een CX cirquit dus draaien keren en ploegen goed voor de intval, maar in het vervolg toch maar een langer parcours ligt me iets beter.
uit eindelijk toch nog 58,7 km gedraaid en 24km huis parcous zeg maar.
4x CX en 5x MTB ik had nog nooit met CXers mee gebeukt, onvoorstelbaar wat gaan die gasten gruwlijk hard.
maar goed het was een meer een CX cirquit dus draaien keren en ploegen goed voor de intval, maar in het vervolg toch maar een langer parcours ligt me iets beter.
uit eindelijk toch nog 58,7 km gedraaid en 24km huis parcous zeg maar.
A.D.I.D.A.S
(jonathan davis)
(jonathan davis)
Quote: Origineel geplaatst door havana op 14 Januari 2007
Mooi rondje, was dat met 't Skits groepje? Die vertrekken toch pas om 11u? Ik was helaas in mijn eentje, mijn vaste maatje liep de 1/2 van Egmond. Maar ach, zo'n eenzame training is ook wel leuk. Radio'tje op en gaan.
Nee ook alleen, de skits vertrekken mij wat te laat breekt je dag zo, maar kan me wel voorstellen dat ze pas om 11u weggaan na een heftige zaterdagavond....
En voor mijn maatjes was 't of te vroeg of te ver..of beide.
En inderdaad wat muziek in het ene oor en aandacht voor het verkeer met het andere.
Wie weet kunnen we een keer samen fietsen? (jij in D1 en ik in D3?)
Mooi rondje, was dat met 't Skits groepje? Die vertrekken toch pas om 11u? Ik was helaas in mijn eentje, mijn vaste maatje liep de 1/2 van Egmond. Maar ach, zo'n eenzame training is ook wel leuk. Radio'tje op en gaan.
Nee ook alleen, de skits vertrekken mij wat te laat breekt je dag zo, maar kan me wel voorstellen dat ze pas om 11u weggaan na een heftige zaterdagavond....
En voor mijn maatjes was 't of te vroeg of te ver..of beide.
En inderdaad wat muziek in het ene oor en aandacht voor het verkeer met het andere.
Wie weet kunnen we een keer samen fietsen? (jij in D1 en ik in D3?)