Quoten: Origineel geplaatst door gaperslanden op 17 Januari 2007
Hallo,Wij willen voor een ieder hier nog wel op reageren.Inderdaad met modder gooien heeft geen zin doen wij ook niet alleen een duidelijke uitleg is op zijn plaats.Alleen nodig ik Meneer Blaffy bij deze uit voor een paar vragen bel ons eens.Voor een ieder geldt het zelfde het zijn fietsen met lakschade die als nieuw worden verkocht dus de volle garantie.Er zijn ook enkele die zijn gebruikt gelden ook de regels en garantie van een gebruikte fiets, deze worden alleen door ons nieuw opgebouwd.Deze komen allen via Trek bij ons terecht en Trek verkoopt zeker geen fietsen en frame,s aan niet dealers.Met Vriendelijke Groet, RoelFietsspeciaalzaak GaperslandenEn een ieder veel fietsplezier in het nieuwe seizoen met welke fiets het mag zijn en waar dan ook gekocht.
Verbaast me wel dat jullie in een eerdere post nog vermelden dat alle fietsen als tweedehands (dus zonder fabrieksgarantie op het frame) worden verkocht en nu ineens blijkt een deel als nieuw (dus met volledige garantie) te worden verkocht.
Ik stel het op prijs dat jullie de moeite nemen om eea toe te lichten, maar hier wordt de consument ook niets wijzer van.
Dubieuze treks
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 17 Januari 2007
Als ik daar een fiets zou kopen doe dan maar zo goedkoop mogelijk. Als hij dan scheurt binnen 2 jaar dan kost het je alleen even moeite omdat je naar de Kantonrechter moet om je gelijk te halen. Verkopen zonder garantie kan namelijk bijna niet met de huidige wetgeving en een frame wat enkel lakschade heeft mag je toch zeker wel verwachten dat dat langer dan 2 jaar mee gaat.
Klopt, als consument wordt je enorm beschermd. Ook sluiten ze van alles uit, als je bij een professionele partij iets koopt heb je minimaal (Europese wet) twee jaar garantie. Alleen is de vraag of je alle moeite er voor over hebt om gelijk te krijgen.
Als ik daar een fiets zou kopen doe dan maar zo goedkoop mogelijk. Als hij dan scheurt binnen 2 jaar dan kost het je alleen even moeite omdat je naar de Kantonrechter moet om je gelijk te halen. Verkopen zonder garantie kan namelijk bijna niet met de huidige wetgeving en een frame wat enkel lakschade heeft mag je toch zeker wel verwachten dat dat langer dan 2 jaar mee gaat.
Klopt, als consument wordt je enorm beschermd. Ook sluiten ze van alles uit, als je bij een professionele partij iets koopt heb je minimaal (Europese wet) twee jaar garantie. Alleen is de vraag of je alle moeite er voor over hebt om gelijk te krijgen.