Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

reputatie onlinebikestore

smithje
Forum-lid

smithje 29 dec 2008 22:52

Tuurlijk, maar bij een LBS betaal je in de regel pas wanneer de waar geleverd wordt. Dat is tenminste een voorwaarde die je zelf kunt stellen. Via internet betaal je vooraf, wat natuurlijk ook logisch is. Daarna heb je het zelf niet meer in de hand. Duurt het te lang via je LBS, dan haal je het ergens anders.

Wat betreft produkten op voorraad hebben, er zijn genoeg internetstores die een online stocklist hebben. Hebben ze dat niet, dan vind ik dat ze je eerst via mail op de hoogte moeten stellen wanneer een besteld onderdeel niet op voorraad is, met een verwachte levertijd. Maar ik blijf erbij dat het uiteindelijk toch eigen risico is.
Project: TCR 2009 > sub 5.5

marcelb
Forum-lid

marcelb 30 dec 2008 11:32

Een groot deel van mijn spullen koop ik bij mijn locale fietsenmaker, omdat ook hij een boterham moet verdienen. Ik stel persoonlijk contact erg op prijs en vind het nog steeds erg prettig om een fiets te kunnen zien en voelen voordat ik hem koop. Daar kan al dat geklik met de muis op internet niet tegenop.

Natuurlijk zit er op sommige spullen wel erg veel marge bij de fietsenwinkel. Soms koop ik ze dan toch bij mijn fietsenmaker, maar ik wijk voor sommige slijtagedelen zoals banden, kettingen en cassettes ook wel eens uit naar een internetwinkel. Daarbij kies ik (heel conservatief waarschijnlijk) voor Rose Versand. Misschien niet direct de goedkoopste, maar ik heb nog nooit gezeik gehad met betaling en/of levering.
Real men wear blûk!!! Marcel

fiets381
Forum-lid

fiets381 04 jan 2009 20:52

dit gevonden via google.
http://www.checkwebwinkel.nl/Webwinkels ... re.nl.html

Lijkt er dus op dat OnlineBikeStore.nl zo goed al failliet is.
---------------------------
Beste Gedupeerde,

Hierbij wil ik jullie op de hoogte stellen van de gang van zaken!

Ik kan jullie mededelen dat ik zo langzaam aan al weer wat geld terug kan gaan storten. Mijn excuus dat ik niets van me heb laten horen maar ik moets eerst eea op een rij zetten.

Onlinebikestore.nl is in grote financiele problemen gekomen. Deze problememen stapelde zich maar op en op. En als de rek eruit is dan weet je wat er gebeuren gaat.

Hierdoor is de website ook uit de lucht gehaald en daarmee ook mijn backoffice. Ik heb geen gegevens meer van jullie en kan helemaal niks meer doen. Emails (die aan de site gekoppeld zijn) waren ook niet meer binnen te halen.

Ik wil jullie absoluut gerust stellen dat het geld retour komt. Alleen heb ik wel tijd nodig om dit te kunnen realiseren.

Nogmaals ik ben geen oplichter. ik heb speciaal een mail adres geopend om toch met jullie te corresponderen

Willen jullie aub mailen naar:

onlinebikestore.nl@gmail.com

Vanuit hier kan ik verder corresponderen.

Nogmaals excuus voor alle ongemakken.

janjmagic
Forum-lid

janjmagic 04 jan 2009 22:08

Netjes!
Geen zee te diep, geen berg te hoog.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 04 jan 2009 22:21

Dat zou ik pas zeggen als iedereen zijn geld netjes terug heeft. Een e-mail adresje aanmaken en even dit bericht met beterschap neerzetten is wel erg makkelijk. Niet de eerste keer dat hij beloofd dat het allemaal gewoon goed gaat komen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie