@meisje-in-rood: een goed punt snijd je daar aan idd! mooie dingen die Pina's (hoewel ik deze helaasch nog steeds niet gezien heb), maar als het er echt op aan komt... :p Ennuh, gefeli nogmaals!
@Ivan: damn, 2e, goed man. Welk tenue reed jij in dan? Of post straks maar je Criq foto anders. Reed zelf met 39-25, vond dat wel lekker eigenlijk, kon vrij soepel de Mur etc opfietsen, zwaarder had ook wel gekund maar wel met meer moeite (doch ook meer snelheid).
Was zoals velen hier ook mijn eerste deelname aan de Criq. Mocht dankzij wat cyclo-diploma's wel in het eerste startvak starten gelukkig, daar waren ze nogal soepel in (m'n pa kreeg ook zomaar een dossard prioritaire). Stond wel helemaal achteraan in het vak, ff met Daan75 gepraat en gezwaaid naar g-i-r en colnagofreak, zag Speric in het dorp nog even voorbij flitsen. Na het startschot dus als de wiedeweerga naar voren sprinten, de hele klim op het buitenblad de boel voorbij gezeild, bovenaan van groepje naar groepje gehopt totdat we met wat mensen konden aansluiten bij de kopgroep. In die kopgroep ging het op zich wel lekker, de bergjes gleden soepeltjes onder de wielen door en vooral op de Mur voelde ik me wel sterk, moest me inhouden om niet met krachten te smijten daar. In een afdaling een keer even door de berm moeten gaan, de ketting viel daarna van het buitenblad af waarna hij verstrikt in de achterder. kwam te zitten. Moest onderaan die afdaling dus van de fiets, de boel ontstrikken en weer in de achtervolging. Maar gelukkig ook toen weer kunnen aansluiten. Zo rond de 80-90km werden de spieren wel wat stram en moest ik af en toe een gaatje laten bergop. Kreeg dat meestal wel weer dichtgereden in de afdaling maar na zo'n 100km zag ik het niet helemaal meer zitten voorin en maar laten afzakken naar een tweede groepje. Met hun tot aan de meet gereden, de laatste kilometers nog wel wat gestreden en uiteindelijk als 13e over de streep, in 5u05 ofzo.
Na afloop nog bijkletst met Noontje, SpEric, IBAN en Colnagofreak [leuk jullie te ontmoeten!] en kamikazepiloot Daniel-san. Was idd een mooie tocht met een geweldige sfeer, de mensen langs de kant gaven het echt wat extra's, de bandjes waren idd ook lachen, soms nog niet helemaal paraat voor de kopgroep maar goed

.
Kom zeker nog een keer terug hier, lijkt me wel een van de mooiste en leukste tochten in de Benelux. En eens kijken wat we kunnen doen als we de volgende keer wel gaan trainen...
Ohja, nog een foto (TJE) gevonden net op
Action Photo team :