Fietsmaatje(s) omg. Tilburg . . .
Dat moet toch geen probleem zijn, zeker niet als je met een groep op pad bent.
Het is inderdaad belangrijk om te weten hoeveel km's men wilt gaan rijden, momenteel rij ik 80 kilometer per tour beurt, en wat is voor iedereen een mooi centraal punt om te verzamelen? Ik kom zelf uit de kant van Dongen.
Het is inderdaad belangrijk om te weten hoeveel km's men wilt gaan rijden, momenteel rij ik 80 kilometer per tour beurt, en wat is voor iedereen een mooi centraal punt om te verzamelen? Ik kom zelf uit de kant van Dongen.
Als we op de racefiets kruipen zouden we wat ligging betreft in de buurt van Alphen/Riel af kunnen spreken en dan richting het Belgische cruisen (ri turnhout oid). 80 km is wat mij betreft een mooie afstand... ben alleen de komende twee weken druk en op vakantie, of het zou morgen (zo 14/10) moeten zijn, dan ben ik van plan om toch wel op de racefiets te kruipen... Vanmiddag nog ff Gorp en Rovert in op de mtb...
You create, build and rule your own universe!
leendewaal.spaces.live.com/default.aspx
leendewaal.spaces.live.com/default.aspx
voor mij is 80 wel veel maar als het niet gaat haak ik gewoon af.
morgen gaat me niet lukken ga in esbeek de toertocht rijden.
volgend weekend gaat voor mij ook niet, en de 28 ste rijd ik scherpenheuvel-hapert als het niet al te slecht weer is. dus 1e weeknd van november wordt het dan.
morgen gaat me niet lukken ga in esbeek de toertocht rijden.
volgend weekend gaat voor mij ook niet, en de 28 ste rijd ik scherpenheuvel-hapert als het niet al te slecht weer is. dus 1e weeknd van november wordt het dan.
Als jullie op de racefiets afspreken aan de kant van de Drunense Duinen, willen wij misschien ook nog wel mee! Mits het niet te vroeg in de ochtend is, om in DD te komen kost ons al een klein uurtje.
We volgen de discussie!
Man en vouw, fanatieke wielrenners.
Mijn waarschuwing is weggehaald!?
Een waarschuwing roept vragen op en maakt het daardoor wel interessanter -_^
Een waarschuwing roept vragen op en maakt het daardoor wel interessanter -_^
Kunnen we niet een plaats, datum, tijd, afstand en snelheid afspreken.
Op deze manier is het duidelijker voor iedereen.
Dag: zaterdag 20 okt *bijgewerkt*
Tijd: 10.30u
Afstand: ca. 80 km
Snelheid: ca. 28-30 km/u
Type: racefiets
Misschien ergens in Oisterwijk ( dat is een beetje centraal voor Tilburg, Den Bosch en Best )
Ik ben alleen niet zo bekend in deze omgeving, aangezien ik een import Brabo ben, maar dat komt wel goed
Dag: zaterdag 20 okt *bijgewerkt*
Misschien ergens in Oisterwijk ( dat is een beetje centraal voor Tilburg, Den Bosch en Best )
Ik ben alleen niet zo bekend in deze omgeving, aangezien ik een import Brabo ben, maar dat komt wel goed
[quote="mgeelen"]Kunnen we niet een plaats, datum, tijd, afstand en snelheid afspreken.
Dag: zaterdag 17 okt ???
[/quote]
ik kan alleen op zondag en dan óf 's ochtends óf 's-middags.
Afstand en sneldheid zijn prima.
Oisterwijk kan maar is voor mij wat uit de richting, ik sluit liever aan bij het voorgaande idee om in Alphen/Riel te verzamelen en richting Belgie te rijden.
Dag: zaterdag 17 okt ???
[/quote]
Oisterwijk kan maar is voor mij wat uit de richting, ik sluit liever aan bij het voorgaande idee om in Alphen/Riel te verzamelen en richting Belgie te rijden.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
[quote="Il Grasso"]
[/quote]
Balen, ik kan juist niet op zondag, tis inderdaad de 20ste ipv de 17de.
[/quote]
Balen, ik kan juist niet op zondag, tis inderdaad de 20ste ipv de 17de.
Ik ga binnenkort verhuizen naar Brabant. Dit na een aantal jaren in Limburg te hebben gewoont. Nou ben ik op zoek naar een fanatiek clubje fietsers zowel op de racefiets als de mountainbike.
Wat mij in deze topic opvalt is dat er veelt geschreven wordt maar weinig gefietst. Zijn er mensen die echt regelmatig (2 maal per week) willen fietsen. Dit kan zijn een gezamelijke toertocht rijden of gewoon in de woonomgeving te fietsen.
Wat mij in deze topic opvalt is dat er veelt geschreven wordt maar weinig gefietst. Zijn er mensen die echt regelmatig (2 maal per week) willen fietsen. Dit kan zijn een gezamelijke toertocht rijden of gewoon in de woonomgeving te fietsen.
[quote="Phildorn"]
Wat mij in deze topic opvalt is dat er veelt geschreven wordt maar weinig gefietst.
[/quote]
Als je gezamenlijk wil fietsen zul je toch echt eerst iets af moeten spreken!
En we hebben al wel gefietst, waar was jij?
Wat mij in deze topic opvalt is dat er veelt geschreven wordt maar weinig gefietst.
[/quote]
Als je gezamenlijk wil fietsen zul je toch echt eerst iets af moeten spreken!
En we hebben al wel gefietst, waar was jij?
diessens fietserke