Veenendaal - Veenendaal 2011
Site van Valleirenners:
Het ongeval bovenaan de Italiaanseweg/ Kerklaan is goed afgelopen. De fietser is voor hechtingen naar het ziekenhuis gebracht en inmiddels weer thuis. Hij hoopt volgende week weer mee te doen met de AGR.
Top organisatie overigens.
Het ongeval bovenaan de Italiaanseweg/ Kerklaan is goed afgelopen. De fietser is voor hechtingen naar het ziekenhuis gebracht en inmiddels weer thuis. Hij hoopt volgende week weer mee te doen met de AGR.
Top organisatie overigens.
Heb ook zalig gefietst..
Vond het qua aso gedrag meevallen (Van wat ik zag). Helaas wel erg veel groepen die inderdaad menen 3/4 van de weg te moeten innemen ipv 2 aan 2. Ik snap deze mensen werkelijk niet..........
Voor de rest kramp op de holle weg in beide bovenbenen (volledig onverwacht) en dit wilde er niet meer uit... De laatste 30 km naar Veenendaal waren dan ook slopend voor me. Elk klimmetje in z'n 1ste versnelling omhoog om maar boven te komen. Mijn gemiddelde hartslag was wel 12 hpm gedaald op het einde
Voor de rest kramp op de holle weg in beide bovenbenen (volledig onverwacht) en dit wilde er niet meer uit... De laatste 30 km naar Veenendaal waren dan ook slopend voor me. Elk klimmetje in z'n 1ste versnelling omhoog om maar boven te komen. Mijn gemiddelde hartslag was wel 12 hpm gedaald op het einde
[quote="Sprong"]Naast een fotograaf op de Italiaanse Weg was er ook een fotograaf op een andere klim.. Iemand enig idee of deze ook van de V-V organisatie was of dat dit een particulier was??
[/quote]
Particulier . Ik weet niet of hij hier ook actief is . Op wielertoerist.nl heet hij Reboundrien .
Hij stond te fotograferen op het klimmetje na de onderdoorgang van de spoorlijn.
[/quote]
Particulier . Ik weet niet of hij hier ook actief is . Op wielertoerist.nl heet hij Reboundrien .
Hij stond te fotograferen op het klimmetje na de onderdoorgang van de spoorlijn.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
[quote="who cares"]
[/quote]
thanks voor de Naam. Na wat zoekwerk de foto's gevonden
http://www.oypo.nl/pixxer.asp?path=o62g ... r=mengfoto
[/quote]
thanks voor de Naam. Na wat zoekwerk de foto's gevonden
http://www.oypo.nl/pixxer.asp?path=o62g ... r=mengfoto
Mooie tocht maar ik schaam me voor het overige verkeer dat er zoveel ASOS rondrijden tijdens deze mooie TOERtocht, velen denken dat het een wedstrijd is(ga op criteriums rijden!) Het schelden naar mijn vrouw omdat ze te langzaam zou fietsen!(kreeg een elleboog van een medebiker!) het NIET rijden op de fietspaden. Door ROOD licht rijden, wij stopten in Oosterbeek en vanachter werden we uitgemaakt voor rotte vis dat we stopten!
Door deze typische nederlandse mentaliteit krijg je naar overige weggebruikers een negatief imago lijkt me.
Zo dit moest ik even kwijt ik hoop dat de klootzakken die dit veroorzaken ook lezen en eens goed gaan nadenken!
Door deze typische nederlandse mentaliteit krijg je naar overige weggebruikers een negatief imago lijkt me.
Zo dit moest ik even kwijt ik hoop dat de klootzakken die dit veroorzaken ook lezen en eens goed gaan nadenken!
-
colnagofreak
- Forum-lid HC
Inderdaad belachelijk gedrag, zelf reed ik de VHT Twello, ik zag dus maar een klein stukje van de "koers" maar als je 3 dik door de binnenkant bocht van de Boersberg af komt dalen ben je niet goed bij je verstand!
Het blijft gewoon openbare weg!!!
Het blijft gewoon openbare weg!!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
wilcoelskamp
- Forum-lid
Mooie tocht. Over het slechte gedrag viel me wel op dat dat ook 9 van de 10 keer echte ploegen zijn die dachten dat ze belangrijker zijn dan de anderen....omdat ze waarschijnlijk bij een club/ vereniging horen.
Cannondale Six (costum rebuild) SRAM RED + Kuiper FCC50 & SRAM S27AL
Cannondale Flash 29'er SRAM X.9/ X.0
Cannondale Flash 29'er SRAM X.9/ X.0
[quote="wilcoelskamp"]Mooie tocht. Over het slechte gedrag viel me wel op dat dat ook 9 van de 10 keer echte ploegen zijn die dachten dat ze belangrijker zijn dan de anderen....omdat ze waarschijnlijk bij een club/ vereniging horen.[/quote]
Daar ligt veelal het probleem . Een toertocht wordt voor hen " ik wil niet voor de ander onderdoen tocht " . Nummer 1 gaat en de rest volgt dan.
Maar vergeet soms niet dat er ook groepjes toeren die vergeten dat er ook anderen rondrijden en daarbij ook niet altijd even netjes de weg vrijhouden om te mogen passeren.
Maar het autoverkeer gedraagt zich ook niet altijd perfect . Het wil niet accepteren dat inhalen niet veel nut heeft op sommige wegen of op sommige tijdstippen.
Natuurlijk worden er ook beslissingen genomen in een split second , die soms verkeerd uitvallen . Het mag niet gebeuren , maar ze gebeuren toch.
Daar ligt veelal het probleem . Een toertocht wordt voor hen " ik wil niet voor de ander onderdoen tocht " . Nummer 1 gaat en de rest volgt dan.
Maar vergeet soms niet dat er ook groepjes toeren die vergeten dat er ook anderen rondrijden en daarbij ook niet altijd even netjes de weg vrijhouden om te mogen passeren.
Maar het autoverkeer gedraagt zich ook niet altijd perfect . Het wil niet accepteren dat inhalen niet veel nut heeft op sommige wegen of op sommige tijdstippen.
Natuurlijk worden er ook beslissingen genomen in een split second , die soms verkeerd uitvallen . Het mag niet gebeuren , maar ze gebeuren toch.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
-
stillekracht
- Forum-lid
Als ik dit allemaal lees dan weet ik weer waarom ik een aantal jaren geleden heb besloten om niet meer aan dit soort evenementen mee te doen. Veelal worden mensen een beest als ze in een auto stappen, maar schijnbaar ook als ze op de fiets stappen.
Gisterenochtend sloot ik van achteren aan bij de Succes ploeg uit Volendam (hebben slechte reputatie). Het waren rustige wegen in de ochtend. Teller continue over de 40Km/uur en in de waaier. Er werden weinig signalen afgegeven over tegenliggers e.d. Wat een aso's. Een van de heren vertelde dat ze twee keer per week een kort rondje rijden op de openbare weg met 42 gemiddeld. Zelfs hier in Noord Holland kan dat niet zonder je schandalig op te stellen naar medeweggebruikers.
Ik snap ook niet dat een bedrijf als Succes hier al jaren zijn/haar naam aan deze ploeg verbind.
Gisterenochtend sloot ik van achteren aan bij de Succes ploeg uit Volendam (hebben slechte reputatie). Het waren rustige wegen in de ochtend. Teller continue over de 40Km/uur en in de waaier. Er werden weinig signalen afgegeven over tegenliggers e.d. Wat een aso's. Een van de heren vertelde dat ze twee keer per week een kort rondje rijden op de openbare weg met 42 gemiddeld. Zelfs hier in Noord Holland kan dat niet zonder je schandalig op te stellen naar medeweggebruikers.
Ik snap ook niet dat een bedrijf als Succes hier al jaren zijn/haar naam aan deze ploeg verbind.
[quote="Stillekracht"]Als ik dit allemaal lees dan weet ik weer waarom ik een aantal jaren geleden heb besloten om niet meer aan dit soort evenementen mee te doen. Veelal worden mensen een beest als ze in een auto stappen, maar schijnbaar ook als ze op de fiets stappen.
Ik snap ook niet dat een bedrijf als Succes hier al jaren zijn/haar naam aan deze ploeg verbind.[/quote]
In dit geval begrijp ik dan niet dat je met hun bent blijven fietsen....
Ik snap ook niet dat een bedrijf als Succes hier al jaren zijn/haar naam aan deze ploeg verbind.[/quote]
In dit geval begrijp ik dan niet dat je met hun bent blijven fietsen....