You be warned, op mijn werk presteerden de vrouwen significant beter in de voetbalpoule dan de mannen
Fiets Forum Tourspel
spin schreef:Idem
You be warned, op mijn werk presteerden de vrouwen significant beter in de voetbalpoule dan de mannen
Dat is een bekend verschijnsel!
Mijn favoriete Tourspel (ook Giro, Vuelta) is trouwens sportpools.net. En ik doe dit jaar ook weer mee aan AD Rondemaster.
lanz schreef:gelukkig is het geen voetbalpoule dus hebben wij (mannen) nog alle kans :p
Haha, heb er voor het gemak ook maar even niet bij vermeld dat ik zelf bij wijze van uitzondering de hele tijd onderaan de lijst bungelde
Maar gelukkig weet ik net iets minder weinig van wielrennen dan van voetbal dus all hope is not lost!
-
thearchitect
- Forum-lid
Ingevuld 
-
fietsenverveeltnooit
- Forum-lid
Aangemeld. Leuk idee, Maus
spin schreef:Hmm, die zonder naam dat zal ik wel zijn :rolleye: (anders sta ik überhaupt niet in de lijst namelijk)
Alleen een forumnaam zonder achternaam is schijnbaar te ingewikkeld.
Sta nu wel meteen bovenaan
Dat heb ik ook geprobeerd, is wel gelukt: voornaam een spatie en achternaam mijn forumnaam. Maar nu je niet te traceren bent moet je wel oppassen dat je niet naar de dopingcontrole hoeft
Haha, dat verklaart een hoop, ik had het andersom gedaan, voornaam = forumnaam en achternaam een spatie
Lol, dat is ook een manier om ernaar te kijken. Zo houden we iedereen tevreden
Van mij mag de tour beginnen!
En dan te bedenken dat ik waarschijnlijk tweederde ga missen omdat ik de eerste twee weken op cursus/congres ben in het buitenland. Is er al iemand die een methode weet om van buiten Nederland toch de online touruitzendingen van de NOS te volgen? Van het Duitse commentaar ga ik waarschijnlijk geen woord begrijpen
LVGH schreef: En nog een voordeel: alle eerzuchtige mannen die onder jou staan kunnen gewoon ontkennen dat ze door een vrouw verslagen zijn :p
Lol, dat is ook een manier om ernaar te kijken. Zo houden we iedereen tevreden
Van mij mag de tour beginnen!
En dan te bedenken dat ik waarschijnlijk tweederde ga missen omdat ik de eerste twee weken op cursus/congres ben in het buitenland. Is er al iemand die een methode weet om van buiten Nederland toch de online touruitzendingen van de NOS te volgen? Van het Duitse commentaar ga ik waarschijnlijk geen woord begrijpen
-
groenespicht
- Forum-lid
Shit man...de 1e keer dat ik meedoen aan zo'n pool. Best moeilijk...!
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...