mantel tweewielers
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Volgens mij verzenden ze niet. Website is m.i. meer bedoeld om je een inzicht te geven in hun assortiment/prijsstelling.sl-01 schreef:Ik heb ook nog een vraagje over Mantel. Verzenden ze ook onderdelen?
60 x Ventoux
Ik vind de kwaliteit er het laatste jaar erg op vooruit gegaan.
Er lopen nu toch echt een paar jongens rond die er behoorlijk wat van weten.
Verder blijft het natuurlijk een prijsvechter dus toch wat minder service dan bij de lokale fm.
Er lopen nu toch echt een paar jongens rond die er behoorlijk wat van weten.
Verder blijft het natuurlijk een prijsvechter dus toch wat minder service dan bij de lokale fm.
Ik ben er gisteren voor het eerst geweest. Goede prijzen in mijn optiek. Volgens mij ook mensen met verstand van fietsen aan het werk.
Alleen jammer dat ze met 5 verkopers gezellig stonden te kletsen onder het genot van een bakje koffie. Ze groetten enkele vaste klanten bij naam, maar ik als "nieuw gezicht" werd niet eens aangesproken, laat staan van informatie voorzien.
Nu hoeft een verkoper wat mij betreft niet direkt "in je nek te springen", maar als je al een poosje binnen bent en bij enkele fietsen al geruime tijd staat te kijken en vergelijken mag dit opgemerkt worden.
Ik heb bewust niet gevraagd of iemand mij van dienst kon zijn, omdat ik dit gedrag tekenend vindt voor een bedrijf en mij laat besluiten er niet eens te willen kopen.
Alleen jammer dat ze met 5 verkopers gezellig stonden te kletsen onder het genot van een bakje koffie. Ze groetten enkele vaste klanten bij naam, maar ik als "nieuw gezicht" werd niet eens aangesproken, laat staan van informatie voorzien.
Nu hoeft een verkoper wat mij betreft niet direkt "in je nek te springen", maar als je al een poosje binnen bent en bij enkele fietsen al geruime tijd staat te kijken en vergelijken mag dit opgemerkt worden.
Ik heb bewust niet gevraagd of iemand mij van dienst kon zijn, omdat ik dit gedrag tekenend vindt voor een bedrijf en mij laat besluiten er niet eens te willen kopen.
Mag best een beetje pijn doen.
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
Dat van die verkopers is me ook wel vaker opgevallen inderdaad maar aan de andere kant, als je wat wilt weten kan je er zelf ook gewoon op af stappen. Ik heb wel al een paar keer redelijk lang voor de kassa moeten wachten terwijl ze met een paar man in de hoek zaten te ouwehoeren maar als je het zo beschouwt ken ik vrijwel geen enkele goede FM (in het oosten des lands tenminste) want dat tref ik op veel meer plekken.
Ook mij is het koffie leuteren me opgevallen. En inderdaad niets mis mee maar ze moeten wel iets meer oog hebben voor de klant.
Zelfs wanneer ik een minuut bij de kassa sta, moet ik alsnog naar de andere hoek om iemand te verzoeken. Vervolgens gaat het wel heel vriendelijk. Tja...Wie weet lezen ze mee en wordt het beter.
Zelfs wanneer ik een minuut bij de kassa sta, moet ik alsnog naar de andere hoek om iemand te verzoeken. Vervolgens gaat het wel heel vriendelijk. Tja...Wie weet lezen ze mee en wordt het beter.
Vast niet, is al jaren zo. En het winkelpersoneel wisselt er regelmatig, kennis is er nu wel aanwezig, maar kan zo weer afgelopen zijn.
Voor onderdelen is het een leuke winkel.........fietsen, minder, er word geen meting gedaan maar op het oog een fiets gekozen.
Bij sommige fm's kan ik hier wel in geloven, maar hier..........
Voor onderdelen is het een leuke winkel.........fietsen, minder, er word geen meting gedaan maar op het oog een fiets gekozen.
Bij sommige fm's kan ik hier wel in geloven, maar hier..........
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when
Ik heb er 1,5 jaar geleden een paar schoenen gekocht en die zijn netjes opgestuurd.Ik heb ook nog een vraagje over Mantel. Verzenden ze ook onderdelen?
Volgens mij verzenden ze niet. Website is m.i. meer bedoeld om je een inzicht te geven in hun assortiment/prijsstelling.
Ik had een e-mailtje met wat vraagjes en kreeg onder andere als antwoord dat er verstuurd werd,al is dat op site niet even duidelijk vond ikzelf.
Trouwens netjes geholpen ook
Gr Marcel
perik schreef:Je kunt veel van Mantel zeggen, maar niet dat ze niet goedkoop zijn! Kijk maar eens naar die partij Pina's (dat moet je tochg aanspreken gezien je nickname) die hij heeft staan!
Patij Pina's die ze hebben staan zijn er maar in 2 kleuren (normaal 5), afgemonteerd compleet shimano Ultegra wat niet overeenkomt met de afbeelding!
Bij de Pinarello dealer krijg je hem voor hetzelfde bedrag met deze specificaties, maar dan wel wat meer service, keuzes en op maat!!