Duidelijk is in ieder geval dat we niet hard gaan rijden. Doelstelling is op de eerste plaats een leuke rit met elkaar waarbij je misschien nog wat inspiratie op doet kwa parcours. En deelnemers die hun handen al vol hebben aan de afstand op zich hoeven zich ook geen meter op kop te zetten. Je mag ongegeneerd met de handjes op het stuur in het wiel hangen.
Forumrit Hilversum - Zondag 19 april
-
bottecchia
- Forum-lid
Het kan ook nog zijn dat we voor een '1 stop strategie' gaan. Hangt een beetje van de deelnemers af.
Duidelijk is in ieder geval dat we niet hard gaan rijden. Doelstelling is op de eerste plaats een leuke rit met elkaar waarbij je misschien nog wat inspiratie op doet kwa parcours. En deelnemers die hun handen al vol hebben aan de afstand op zich hoeven zich ook geen meter op kop te zetten. Je mag ongegeneerd met de handjes op het stuur in het wiel hangen.
01. Bottecchia (Ingmar)
02. Corniel (:))
03. Lancev7 (Jip)
04. Chrissiewizzie (Chris)
05. Timo 2.0 (Timo)
06. Bluebird (Arjen)
07. Andromeda (Serge)
We zijn tot zover met z'n zevenen. Dus schrijft u allen in!
02. Corniel (:))
03. Lancev7 (Jip)
04. Chrissiewizzie (Chris)
05. Timo 2.0 (Timo)
06. Bluebird (Arjen)
07. Andromeda (Serge)
We zijn tot zover met z'n zevenen. Dus schrijft u allen in!
@ferry1982: maar 140 km uitfietsen over volledig vlak terein: eitje toch? 
Nee is goed, ik kom je wel halen als het nodig is.
(of omgekeerd)
Nee is goed, ik kom je wel halen als het nodig is.
@meneghina: Zie topictitel "Forumrit Hilversum - Zondag 19 april" 
Bottecchia heeft in dit topic aangegeven opzoek te zijn naar een ideale opstartplek.
Bottecchia heeft in dit topic aangegeven opzoek te zijn naar een ideale opstartplek.
-
johanandijk
- Forum-lid
van mijn vrouw moet ik mee!! vreemd he snap er niets van 
dus bij deze
als het weer goed is en az geen kampioen word(anders moet ik ambulance besturen)ben ik erbij!!
ik zie wel hoever ik mee kan komen en anders maak ik er gewoon een mooi solo ritje van.
groet johan
dus bij deze
als het weer goed is en az geen kampioen word(anders moet ik ambulance besturen)ben ik erbij!!
ik zie wel hoever ik mee kan komen en anders maak ik er gewoon een mooi solo ritje van.
groet johan
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoi Johan, leuk dat je er ook bij bent, AZ gaan we 't niet over hebben
wat betreft het tempo. we zullen het ten alle tijden aanpassen aan de de groep en daar houden we ook continu rekening mee. dus SUST starten in deen groep is finishen in 'n groep.
Leuk dat je er bij bent
Leuk dat je er bij bent
-
johanandijk
- Forum-lid
nou mensen ik zie er al behoorlijk tegenop hoor!!!!
tot zondag
tot zondag
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;
-
bottecchia
- Forum-lid
Komt helemaal goed hoor. Don't worry!
Ik ga woensdag als het werk het toelaat nog even een stukkie van het rondje rijden om te zien waar gezien het aantal kilometers nu het beste een koffiestop gehouden kan worden. Dat het zonnetje daar dan lekker bij schijnt is mooi meegenomen.
Verder is het mijn bedoeling om uiterlijk donderdag alle noodzakelijke informatie neer te zetten.
Ik ga woensdag als het werk het toelaat nog even een stukkie van het rondje rijden om te zien waar gezien het aantal kilometers nu het beste een koffiestop gehouden kan worden. Dat het zonnetje daar dan lekker bij schijnt is mooi meegenomen.
Verder is het mijn bedoeling om uiterlijk donderdag alle noodzakelijke informatie neer te zetten.
Bottechia,
deze altijd om zijn moeder roepende nepfries:rolleye:is ook niet vd partij.
Ik ben vanaf vrijdag een wekie in VB en ga lekker de druk bezochte en dure AGR toerversie meedoen.
Ik vind t jammer dat ik er niet bij ben met je forumrit,maar volgende keer hoop ik wel vd partij te zijn.
su6 daaro en veul plezier met de nieuwe gezichten:):)
gr vd nepfries:rolleye::rolleye::D:D
deze altijd om zijn moeder roepende nepfries:rolleye:is ook niet vd partij.
Ik ben vanaf vrijdag een wekie in VB en ga lekker de druk bezochte en dure AGR toerversie meedoen.
Ik vind t jammer dat ik er niet bij ben met je forumrit,maar volgende keer hoop ik wel vd partij te zijn.
su6 daaro en veul plezier met de nieuwe gezichten:):)
gr vd nepfries:rolleye::rolleye::D:D