onder de indruk van lance
- daniel1975
- Forum-lid HC
Grapjas, EPO was toen al lang verboden.
En was het niet iets met een mislukte 2e staal..........
En was het niet iets met een mislukte 2e staal..........
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
duotone schreef:de zwarten schreef:Het is niet speculeren, want het lab van Chatenay-Malaubry heeft wel degelijk aangetoond dat er EPO in de urine van Armstrong zat in stalen van '99, toen Armstrong zijn eerste Tour won.
Was het niet zo dat epo toen nog niet op de dopinglijst stond? En hij dus niks tegen de regels in deed? Indien dit niet het geval is, waarom is zijn trui voor dat jaar dan nooit afgepakt?
Het is al sinds 1990 verboden. Alleen tot ergens begin jaren 2000 kon het niet opgespoord worden, daarom was er ook de regel van een hematocriet waarde van 50 als grens. Alleen had op een gegeven moment een absurd deel van 't peleton een attest dat ze van nature een hogere waarde zouden hebben.
eric69 schreef:Armstrong is kwaad en niet zo een beetje...
Nu gaat hij zeker de tour winnen!!!!
Nou, of t'ie kwaad was! Hij zei het verwacht te hebben en ook dat het tegen de teamafspraken was. Het feit alleen al dat hij zei het verwacht te hebben onderstreept dat hij Contador niet vertrouwt.
Nu kan je ook niet verwachten dat hij Contador nog helpt of beschermt. Dat wordt broedermoord. Als Lance de kans ziet om hem een loer te draaien dan gebeurt dat. Krijgt Contador een slechte dag of pech dan is Lance wel weg!
Hij heeft niet dat explosieve van Contador maar is leep genoeg om op een andere manier Contador een loer te draaien. Ik verwcht echt niet dat hij zal wachten op Contador als die een lekke band krijgt. Andersom trouwens ook niet. Het hangt er vanaf wie de meeste en beste helpers heeft. Leipheimer b.v. Wellicht helpt Lance Levi Leipheimer wel in het geel.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
lance ging echt niet vol vandaag..
hij zei vooraf al niet te gaan reageren als contador zou gaan.
en kon dat dus ook niet doen dat zou de doodsteek zijn voor de aanval van zijn ploeggenoot,
en zoiets doet la nooit.
maar zo te horen heeft contador zich niet aan de afspraak gehouden.
hij komt echt wel aan de beurt in de derde week.
hij zei vooraf al niet te gaan reageren als contador zou gaan.
en kon dat dus ook niet doen dat zou de doodsteek zijn voor de aanval van zijn ploeggenoot,
en zoiets doet la nooit.
maar zo te horen heeft contador zich niet aan de afspraak gehouden.
hij komt echt wel aan de beurt in de derde week.
Dit is goed voor Lance hierdoor raakt ie nog gemotiveerder om uit te pakken, je zag in het intervieuw bij de nos al hoe geirriteerd hij al reageerde op verslagevers die te dicht achter hem stonden,al leek dat ook wel een beetje gespeeld.
Niemand weet nu nog wat ie kan, of ie nog zo weg kan springen zoals vroeger.
Maar ik vermoed van wel.
Niemand weet nu nog wat ie kan, of ie nog zo weg kan springen zoals vroeger.
Maar ik vermoed van wel.
Dit was zijn laatste kans op geel.
Nu is hij boos op Contador, tja, Contador is net zo'n grote killer, en is net zo gemotiveerd, en net zo vastberaden. Ik vind het een meesterzet.
Ik zie niet hoe Armstrong nu nog in het geel komt. Tenzij er valpartijen zijn, etc. Met de tijdrit loopt Contador uit, ook op de Ventoux verslaat hij hem. En anders had Armstrong nu dus tot die tijdrit in het geel kunnen zitten.
Nu is hij boos op Contador, tja, Contador is net zo'n grote killer, en is net zo gemotiveerd, en net zo vastberaden. Ik vind het een meesterzet.
Ik zie niet hoe Armstrong nu nog in het geel komt. Tenzij er valpartijen zijn, etc. Met de tijdrit loopt Contador uit, ook op de Ventoux verslaat hij hem. En anders had Armstrong nu dus tot die tijdrit in het geel kunnen zitten.
-
- Forum-lid
Dit was het enige wat Contador kon doen. Hij moest Armstrong voorbij vóór die eventueel het geel zou pakken. Groot gelijk dat hij heeft aangevallen hoor.
De reactie van Armstrong na afloop vond ik onwaardig. Het is een groot sportman hoor. Maar hij moet nu niet denken dat hij god zelf is. Zijn ploeg had het geel nog niet in handen en één van hun kanshebbers voor het algemeen klassement ging daar naar op jacht. Ok, hij komt een paar tellen te kort maar hij heeft toch zeker goede zaken gedaan in het klassement? En hij heeft toch geen concurrent op sleeptouw genomen?
De reactie van Armstrong na afloop vond ik onwaardig. Het is een groot sportman hoor. Maar hij moet nu niet denken dat hij god zelf is. Zijn ploeg had het geel nog niet in handen en één van hun kanshebbers voor het algemeen klassement ging daar naar op jacht. Ok, hij komt een paar tellen te kort maar hij heeft toch zeker goede zaken gedaan in het klassement? En hij heeft toch geen concurrent op sleeptouw genomen?
LA is een factor, zolang hij meerijdt. AC is vast beter, maar LA heeft een een trucendoos waar Hans Klok groen van jaloezie van wordt. Ik denk ook dat LA de steun van de ploeg krijgt, gewoon om wie hij is. Dan kan Bruyneel roepen wat hij wil.
AC staat er na vandaag waarschijnlijk alleen voor en dat is niet eens zo verkeerd, AC zal er als renner alleen nog meer van groeien.
AC staat er na vandaag waarschijnlijk alleen voor en dat is niet eens zo verkeerd, AC zal er als renner alleen nog meer van groeien.
En ik spaar ook flippo\'s