Cancellara
-
- Forum-lid
Helaas ben ik nog 21 jaar jong, richting de discussie bierbuik.
Een wielrenner respecteerd een ieder.
Iedereen heeft dezelfde passie!
Hoe je gekleed bent of op welke fiets, dit is ieder zijn ding.
Een wielrenner respecteerd een ieder.
Iedereen heeft dezelfde passie!
Hoe je gekleed bent of op welke fiets, dit is ieder zijn ding.
"Pain is temporary. Quitting lasts forever"
� Lance Armstrong
� Lance Armstrong
- daniel1975
- Forum-lid HC
Fietsernl schreef: Fiets ik anoniem (zonder reclame) wordt er gedaan alsof je niet gezien wordt. Trek de volgende dag het clubtenue van de wielerclub aan, zegt "ineens" iedereen gedag, dan hoor ik er "waarschijnlijk" bij.
Onzin IMHO.
De meeste wielerclub outfitjes zijn te lelijk om aan te trekken.
Ik merk alleen verschil in wel of niet groeten in de winter (vanaf de zomertijd is het groeten gewoon voorbij) of als ik met mevr75 fiets. Dan moet ook iedereen ineens zo nodig groeten.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het kan inderdaad erger, maar verder is het duidelijk dat smaken verschillen....
Daniel1975 schreef:Het kan inderdaad erger, maar verder is het duidelijk dat smaken verschillen....
Inderdaad en daarom moet wat mij betreft iedereen zelf weten wat hij of zij aantrekt en met of zonder bierbuik gaat fietsen en met of zonder geschoren benen.
Ik zie hier oordelen over voetbalsupporters, maar de reacties die sommigen plaatsen zijn van praktisch van hetzelfde niveau.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ben ik mij ook wel van bewust hoor.
Maar op een hand vol zuipende belgen (veldrijden!) na ligt het niveau van de voetbalsupporters heel wat lager. Denk aan de spreekkoren (dat komt niet uit slechts 10 kelen) of de rellen.
Maar op een hand vol zuipende belgen (veldrijden!) na ligt het niveau van de voetbalsupporters heel wat lager. Denk aan de spreekkoren (dat komt niet uit slechts 10 kelen) of de rellen.
Daniel1975 schreef:Ben ik mij ook wel van bewust hoor.
Dat is ook zo, maar dan hebben we het over de supporters, hier hebben we het over de fietsers zelf. Ik voetbal al 25 jaar en heb tijdens trainingen of andere activiteiten nooit een opmerking gehad over hoe ik er uit zie (en dat is ook wel eens in een heel oud kloffie), daarnaast hebben we het ook nog nooit over anderen gehad, fietsers zitten altijd vol met oordelen over elkaar en moeten altijd wedijveren met wie het mooiste materiaal, de mooiste kleding heeft en het hardste fietst.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik compenseer met de eerste 2 het tekort bij je 3e punt

-
- Forum-lid
Daniel1975 schreef:Fietsernl schreef: Fiets ik anoniem (zonder reclame) wordt er gedaan alsof je niet gezien wordt. Trek de volgende dag het clubtenue van de wielerclub aan, zegt "ineens" iedereen gedag, dan hoor ik er "waarschijnlijk" bij.
Onzin IMHO.
Ik merk alleen verschil in wel of niet groeten in de winter (vanaf de zomertijd is het groeten gewoon voorbij) of als ik met mevr75 fiets. Dan moet ook iedereen ineens zo nodig groeten.
ja hahah als ik met mijn vrouw rijd wil ook ineens iedereen met me praten , en gaan ze uitgebreid zwaaien .
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;
- daniel1975
- Forum-lid HC
Je begrijpt dat we nu wel eens kennis met haar willen maken (zeker na de hint in het schone dames topic
)