Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

craft onderkleding

niklas2
Forum-lid

niklas2 21 okt 2009 22:18

Mensen,

dit is een forum.
Afwijkende meningen die nog wel eens in gezeik kunnen uitmonden geven levendigheid aan dit forum. Ik vind -Divo- een kleurrijk figuur die voor mij voor veel sjeu zorgt.
Zijn toonzetting en ook vaak inhoudelijke boodschap: tja, daar valt veel over te zeggen. Laat ik zeggen dat het in het geheel niet mijn manier van doen is.

Maar dit forum leeft bij de gratie van afwijkende meningen. Of iemand zeikt of niet is ook maar een kwestie van interpretatie. Dus laat -Divo- lekker posten; ik geniet er van....
Ambitie: veel
Tijd: te weinig

Erik
Forum-lid

Erik 21 okt 2009 22:30

-Divo- schreef: Mensen die gaan roepen dat als ik niet tevreden ben ik dan maar niet meer mee moet doen moeten zichzelf ff achter de oren krabben. Visieloze opmerking. . .

I rest my case...
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

tiest
Forum-lid HC

tiest 21 okt 2009 22:39

-Divo- schreef:
ik schrijf aleen dat als je Agu draagt geen veeleisend type bent. ik vind het nl rotzooi. Nergens schreef ik dat mensen achterlijk zijn of minder als ze Agu dragen. Nergens schreef ik dat je ipv Agu dure merken als assos MOET kiezen.

adu schreef dat ik met mijn relaas iemand moest zijn met een moeilijk leven. Wel ik benmisschien veeleisend en ik denk als adu mijn boodschap niet begrijpt hij niet erg veeleisend is. Ik vind dit forum uiterst slecht, niet van deze tijd meer en behoorlijk ongeorganiseerd. Persoonlijk vind ik Agu niets en aleen weinig veeleisende mensen kiezen dat mijnsinziens. Voor ongeveer dezelfde bedragen zou ik wat anders kopen voor mijn geld.

Het betrof dus een beetje een sarcastisch vergelijk wat ik ded naar adu. Maar wat anderen daar dan wer van maken gaat nergens over.

Misschien dat de moderator er beter aan had gedaan dit topic met het al bestaande samen te voegen of deze direct na openen had gesloten. Allemaal niet al te moeilijk lijkt mij. Gebrek aan juiste beslissingen en management is mijn interpretatie.

Mensen die gaan roepen dat als ik niet tevreden ben ik dan maar niet meer mee moet doen moeten zichzelf ff achter de oren krabben. Visieloze opmerking. . .

Wat jij vind kun je bij Afbeelding afgeven.
En dat jij agu prut vind wil net zeggen dat de kwaliteit over het algemeen altijd slecht is. Ik vind cube ook een K*tmerk, rijden hele volksstammen op. Lekker laten doen.

je schrijft al tien keer dat dit forum uiterst slecht ongeorganiseerd blabla is. Wat is er dan zo slecht. De zoekfunctie is idd behoorlijk klote en dat de boel technisch verouderd is klopt ook. Maar daar heb jij toch geen last van? Je kan spammen, rommel versturen en ontvangen via pb en ook nog reclame maken voor koeien via een avatar. What else do you need?

Hoe je het voor elkaar krijgt ruim 600 keer op de verzendknop te klikken als je het hier niet leuk vind snap ik niet:S

rezne
Forum-lid

rezne 21 okt 2009 22:58

TiesT schreef:
-Divo- schreef:
ik schrijf aleen dat als je Agu draagt geen veeleisend type bent. ik vind het nl rotzooi. Nergens schreef ik dat mensen achterlijk zijn of minder als ze Agu dragen. Nergens schreef ik dat je ipv Agu dure merken als assos MOET kiezen.

adu schreef dat ik met mijn relaas iemand moest zijn met een moeilijk leven. Wel ik benmisschien veeleisend en ik denk als adu mijn boodschap niet begrijpt hij niet erg veeleisend is. Ik vind dit forum uiterst slecht, niet van deze tijd meer en behoorlijk ongeorganiseerd. Persoonlijk vind ik Agu niets en aleen weinig veeleisende mensen kiezen dat mijnsinziens. Voor ongeveer dezelfde bedragen zou ik wat anders kopen voor mijn geld.

Het betrof dus een beetje een sarcastisch vergelijk wat ik ded naar adu. Maar wat anderen daar dan wer van maken gaat nergens over.

Misschien dat de moderator er beter aan had gedaan dit topic met het al bestaande samen te voegen of deze direct na openen had gesloten. Allemaal niet al te moeilijk lijkt mij. Gebrek aan juiste beslissingen en management is mijn interpretatie.

Mensen die gaan roepen dat als ik niet tevreden ben ik dan maar niet meer mee moet doen moeten zichzelf ff achter de oren krabben. Visieloze opmerking. . .

Wat jij vind kun je bij Afbeelding afgeven.
En dat jij agu prut vind wil net zeggen dat de kwaliteit over het algemeen altijd slecht is. Ik vind cube ook een K*tmerk, rijden hele volksstammen op. Lekker laten doen.

je schrijft al tien keer dat dit forum uiterst slecht ongeorganiseerd blabla is. Wat is er dan zo slecht. De zoekfunctie is idd behoorlijk klote en dat de boel technisch verouderd is klopt ook. Maar daar heb jij toch geen last van? Je kan spammen, rommel versturen en ontvangen via pb en ook nog reclame maken voor koeien via een avatar. What else do you need?

Hoe je het voor elkaar krijgt ruim 600 keer op de verzendknop te klikken als je het hier niet leuk vind snap ik niet:S

Zeiken en afkeuren is veel makkelijker dan daadwerkelijk iets bijdragen :)
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

moustache
Forum-lid

moustache 21 okt 2009 23:01

*Moustache pakt wederom de chips en cola erbij, ook al is hij zwaar aan een streng dieet. Dit laat hij hem niet afpakken*

tiest
Forum-lid HC

tiest 21 okt 2009 23:04

Moustache schreef:*Moustache pakt wederom de chips en cola erbij, ook al is hij zwaar aan een streng dieet. Dit laat hij hem niet afpakken*

Elders op het forum las ik net hoe je makkelijk kan afvallen. ;)

-divo-
Forum-lid

-divo- 21 okt 2009 23:06

Rezne schreef:
TiesT schreef:

Zeiken en afkeuren is veel makkelijker dan daadwerkelijk iets bijdragen :)

op knopjes drukken en eindeloze quotes genereren en vervolgens één niets zeggend zinnetje toevoegen is het denk ik ook niet . . .

weet je 600 keer is nog niets. De ergenis die ik op dit forum beleef zijn een ontwikkeling geweest en dat duurt natuurlijk ook een aantal postings.

Wat er dan al zo niet goed is in mijn ogen aan dit forum heb ik al onder woorden gebracht. Ga ik nu verder niet op in. Ik mis een hele hoop op dit forum en ik weet dat ik dat vele malen beter weet te organiseren.

Mijn postings zijn zeker niet alleen maar zeiken en afkeuren geweest.

moustache
Forum-lid

moustache 21 okt 2009 23:09

Dit forum is dus zo iest voor jou als wat Mart Smeets voor mij is? Zelfkastijding :D

@TiesT: waar?

-divo-
Forum-lid

-divo- 21 okt 2009 23:12

Moustache schreef:Dit forum is dus zo iest voor jou als wat Mart Smeets voor mij is? Zelfkastijding :D

En hup weer een nietszeggende posting.

moustache
Forum-lid

moustache 21 okt 2009 23:14

-Divo- schreef:
Moustache schreef:Dit forum is dus zo iest voor jou als wat Mart Smeets voor mij is? Zelfkastijding :D

En hup weer een nietszeggende posting.

Zo heb ik er wel 600. Dat is om de gang er een beetje in te houden hier op dit forum. De gang voor mezelf althans, want bij jou komt het woord "humor" niet in je woordenboek voor heb ik al wel gemerkt.

Doe eens lachen :D Het leven is al veel te serieus. Serieus wezen doe je maar in de koers, niet hier.

ps: mooie tijd om te stoppen Divo:

[img=http://www.mijnzijde.nl/rw/pics/divo.jpg]

tiest
Forum-lid HC

tiest 21 okt 2009 23:17

Moustache schreef: Doe eens lachen :D

Afbeelding

Het niveau daalt hier wel met de minuut op het moment.!

moustache
Forum-lid

moustache 21 okt 2009 23:18

Dat ligt aan jou.. ;)

Plaats reactie