Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!
-
paulusr3
- Forum-lid
paulusr3
31 okt 2009 19:54
Amclassic-fan schreef: Bij Cannondale zijn ze weer op het goede pad, ik vond er jarenlang maar weinig bijzonders vandaan komen. Ook de wegframes kunnen mij wel bekoren.
Helemaal mee eens. Ik begrijp alleen niet waarom ze louter complete fietsen verkopen! Waarom geen losse frames??
-
masterb
- Forum-lid
masterb
31 okt 2009 19:55
rob74 schreef:
Zo,... hier wou ik het als taalpurist voor vanavond even bij laten;)
Bah...bavaria...
Ik was vrijdagavond op de beurs. Ik was er wel snel doorheen. Ik heb mijn oog laten vallen op de nieuwe Litespeed Xicon. Mooi fietsje. De stand van Pinarello was misschien geen handige stand, maar wel de meest opvallende.
Over het geheel gezien vond ik het niet zo bijzonder allemaal, de plattegrond klopte trouwens ook voor geen meter...
-
nicom
- Forum-lid
nicom
31 okt 2009 20:17
Snap niet dat nog niemand Passoni genoemt heeft vond het zelf zeer mooie fietsen.
De XXTi misschien wel de mooiste van de hele beurs.
En zoals al veel opgemerkt ontzettend veel lelijke spuit schema's
Wat me vooral opviel is dat mat zwart erg populair is. Jammer van deze kleur is dat je misschien wel heel moeilijk mooi te houden is. Op al die frame' s zag je al "vette" vingers.
Hoe poets je zoiets eigenlijk ?
Ik was zelf geintresseerd in Reynold wielen maar helaasheb ik deze niet op de beurs gezien ook nergens in een fiets gemonteerd. Wel heel veel erg mooie DT wielen. Net als met de opzichtige spuit schema's ook heel veel opzichtige wielen met te grote decals.
-
thomas1974
- Forum-lid
thomas1974
31 okt 2009 20:27
NicoM schreef:
Wat me vooral opviel is dat mat zwart erg populair is. Jammer van deze kleur is dat je misschien wel heel moeilijk mooi te houden is. Op al die frame' s zag je al "vette" vingers.
Hoe poets je zoiets eigenlijk ?
Gewoon veel water met een beetje afwasmiddel.
-
michelvd
- Forum-lid
michelvd
31 okt 2009 21:55
Ik was altijd best wel gecharmeerd van Isaac, echter vindt ik de fietsen op de foto's beter uitkomen dan in het echt. Ik vond het een beetje tegenvallen.
-
timper
- Forum-lid
timper
31 okt 2009 21:57
Ik ben niet geweest maar op basis van de foto's val ik het meest voor Isaac (het lettertype zal wel wennen) en specialized. Focus is ook geslaagd.
edit : en cannondale, de zwarte supersix....
-
janjmagic
- Forum-lid
janjmagic
31 okt 2009 22:03
Weer veel moois gezien. Oa: Opera, Pina, Isaac, Look maar ook de JJ Edge in het zwart geel kon mij zeer bekoren!
Geen zee te diep, geen berg te hoog.
-
canyon81
- Forum-lid
canyon81
31 okt 2009 22:14
Ik ben er ook gisteren geweest, en ik heb besloten om nu eindelijk de Rotor kettingbladen te gaan proberen.
Verder heb ik me goed vermaakt, veel moois gezien, maar weinig echt nieuws.
Eenvoud kenmerkt het ware.
-
em
- Forum-lid
-
marcvmegroot
- Forum-lid
marcvmegroot
31 okt 2009 22:58
Vond ik een zeer mooie authentieke stand, misschien wel de mooiste, met meubels die me doen herrinneren aan mijn jeugd. Prachtig.
Veltec had ook een zeer mooie stand.
Het was weer erg mooi allemaal, tegenvallend was Colnago die nu echt achter de markt aan het aanlopen zijn.
Heel veel moois bij Pinnarello en jammer maar de Campagnolo stand is al jaren dezelfde.
Nog een leuk praatje met Michael gemaakt en voor mijn broer en ik het in de gaten hadden (we zouden selectief gaan kijken) werden we met slappe knieen en doorgezakte voeten zo goed als de tent uitgedweild....
Marc
people are strange when you\'re a stranger