TeamKit 2010
Marten schreef:spook schreef: Iemand al iets gezien van BMC, die rijden rond in Assos is het niet?
Word Hincapie sportswear heb ik ergens gelezen.
Kan inderdaad bevestigen dat het Hincapie Sportswear gaat worden die de kleding voor haar rekening gaat nemen.
Het enige wat tot nu toe te vinden is (volgens mij):
http://twitpic.com/v0neg
http://twitpic.com/v0neg
"Try not. Do or do not......there is no try"
Gazelle Team TVM \'99
jaapie91 schreef:superrose schreef:cool lekker zwart, daar ben ik voor!
Nou zo 'cool' lijkt me dat niet in de zomer :-p
Inderdaad. Maar misschien zullen ze dan de kleuren omwisselen a la Cervelo Test Team; dan wordt het blauw met een beetje zwart?
"Sometimes when you win, you really lose. And sometimes when you lose, you really win. And sometimes when you win or lose, you actually tie and sometimes when you tie, you actually win or lose."
Niet echt bijzonder het shirt van Sky.
Als basis het T-Mobile shirt, T-Mobile eraf, Sky erin en roze band licht blauw gemaakt.
De achterkant is dan wit gemaakt. Waarschijnlijk komt daar nog een sponsor op.
Bijzonder? nee. Saai? Ik vind van wel.
Als basis het T-Mobile shirt, T-Mobile eraf, Sky erin en roze band licht blauw gemaakt.
De achterkant is dan wit gemaakt. Waarschijnlijk komt daar nog een sponsor op.
Bijzonder? nee. Saai? Ik vind van wel.
Niets is wat het lijkt..
maurice schreef:Niet echt bijzonder het shirt van Sky.
Als basis het T-Mobile shirt, T-Mobile eraf, Sky erin en roze band licht blauw gemaakt. De achterkant is dan wit gemaakt. Waarschijnlijk komt daar nog een sponsor op. Bijzonder? nee. Saai? Ik vind van wel.
Zo zie je maar hoe smaken kunnen verschillen

Ik hou juist wel van een 'grafisch' (lekker strak) gedesigned shirtje. Bianchi en T-Mobile waren idd identiek; celeste met witte baan/magenta met witte baan. Sky is toch net weer iets anders met 2 kleuren (wit is geen kleur, maar onbedrukte stof).
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!
Frigo schreef:maurice schreef:Niet echt bijzonder het shirt van Sky.
Als basis het T-Mobile shirt, T-Mobile eraf, Sky erin en roze band licht blauw gemaakt. De achterkant is dan wit gemaakt. Waarschijnlijk komt daar nog een sponsor op. Bijzonder? nee. Saai? Ik vind van wel.
Zo zie je maar hoe smaken kunnen verschillen
Ik hou juist wel van een 'grafisch' (lekker strak) gedesigned shirtje. Bianchi en T-Mobile waren idd identiek; celeste met witte baan/magenta met witte baan. Sky is toch net weer iets anders met 2 kleuren (wit is geen kleur, maar onbedrukte stof).
Zwart ook niet!
Niets is wat het lijkt..
Gazelle Team TVM \'99