WK 2025
- daniel1975
- Forum-lid HC
daniel1975 schreef: ↑21 sep 2025 13:49 Reusser gelukkig nu wel WK na haar mentale uitdagingen vorig jaar.
Knap van VDB.
Waar zie jij afgunst?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Lees even Daniel!
Het is een zeer genuanceerde en gewogen opmerking van Tarkin. En is absoluut geen reactie op jouw opmerking maar gewoon een beschouwing van het gebaar -of beter: de verschillende gebaren die als één geheel gezien mogen worden- wat Evenepoel maakte op de streep.
Daar kan niemand toch problemen mee hebben? Hij (Evenepoel) zegt alleen maar “da’s drie, tot uw dienst mensen “
Het is een zeer genuanceerde en gewogen opmerking van Tarkin. En is absoluut geen reactie op jouw opmerking maar gewoon een beschouwing van het gebaar -of beter: de verschillende gebaren die als één geheel gezien mogen worden- wat Evenepoel maakte op de streep.
Daar kan niemand toch problemen mee hebben? Hij (Evenepoel) zegt alleen maar “da’s drie, tot uw dienst mensen “
Adversity is the Catalyst of Change
Een verademing om te zien dat er ook nog koers kan gereden worden zonder herrieschoppers die de boel saboteren.
Een pluim voor de organisatie daar, ook de tijdsopnames liepen behoorlijk goed.
Gisteren in Belgie ook alweer een mooie koers gezien met de Super8 classic, zonder herrieschoppers die de koers saboteren.
En ja, over de prestatie van Remco, wat kan je daar van zeggen. Hoedje af.
(ook hoedje af voor VanWilder trouwens)
Een pluim voor de organisatie daar, ook de tijdsopnames liepen behoorlijk goed.
Gisteren in Belgie ook alweer een mooie koers gezien met de Super8 classic, zonder herrieschoppers die de koers saboteren.
En ja, over de prestatie van Remco, wat kan je daar van zeggen. Hoedje af.
(ook hoedje af voor VanWilder trouwens)
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Heb jij in het publiek, behoudens wat vettige witte eenlingen met Belgische vlag, ook maar iemand gezien die geïnteresseerd was in de koers? Die wisten welke kant ze op moesten kijken?
Ik niet!
Ik vond het een dode en sfeerloze bedoeling.
Poppetjes en Lego gebouwen om de goede sier te maken. Totaal sfeerloos en tenenkrommend.
Adversity is the Catalyst of Change
Alles beter dan de relschoppers van afgelopen weken,
Dat ze daar (nog) niet de luxe hebben om zich bezig te zijn met dagelijkse wielrennen word ze vergeven.
Wat betreft Remco, niets mis mee van z’n overweging viering.
Pogi gaat deze afstraffing nog wel even onthouden, was toch wel een beetje van een vernedering voor hem lijkt mij.
Dat ze daar (nog) niet de luxe hebben om zich bezig te zijn met dagelijkse wielrennen word ze vergeven.
Wat betreft Remco, niets mis mee van z’n overweging viering.
Pogi gaat deze afstraffing nog wel even onthouden, was toch wel een beetje van een vernedering voor hem lijkt mij.
Heeft pogi de tijdrit niet alleen gereden omdat hij dan zijn vriendin in de aanloop naar haar tijdrit wat kon ondersteunen/vergezellen?
Pogi zet t verder a.s. zondag recht en dan is hij t gauw vergeten.
Mee eens. Je kan ook gewoon juichen he. Deze valt wel mee, ze zijn er erger. Maar ik hou ook niet zo van sporters met "maniertjes". Wijsvinger voor de mond (sssst), even laten zien voor de hoeveelste keer je wint. Neuh, dat is niet echt nodig. We kunnen tellen hoor, Remco. Het doet niks af aan de prestatie hoor, maar ik ben niet zo van. Gewoon juichen.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
Berrinator
- Forum-lid
Zeg Lugosi, zullen we het gewoon over sport gaan hebben zonder deze zelfs voor jouw doen zeer treurige opmerking?
Vet hoe Evenepoel kan uitpakken!