Ik was bijna voor deze bezweken: https://www.caracen.nl
Zeer goede reviews door een partij die ik redelijk vertrouw (vergeten welke).
Zo'n mooi plaatje van de Lacets de Montvernier kun je alleen met een droge maken.
Drone
En dan mensen die hetzelfde tempo fietsen als jij met die drone. Doet me denken aan de krotenkoker die met een ajax shirt de marathon van Rotterdam liep, 30km "plezier" van gehad 
Ik hoop dat het voor de meer professionele maker wordt, want inderdaad een wolk van die drones bij een toertocht. Maar je mag toch niet boven grote groepen mensen vliegen? Dus toertocht zou niet mogen toch? En dan? Krijg de de full coverage van de marmotte per drone op youtube? Je had op het gegeven moment ook van die gasten die 175km gopro op youtube pleurden. Duh, boring!
Ik vind het mooie beelden voor een keer, of twee keer, vooruit drie. Maar dan heb ik het wel gezien geloof ik.
Ik hoop dat het voor de meer professionele maker wordt, want inderdaad een wolk van die drones bij een toertocht. Maar je mag toch niet boven grote groepen mensen vliegen? Dus toertocht zou niet mogen toch? En dan? Krijg de de full coverage van de marmotte per drone op youtube? Je had op het gegeven moment ook van die gasten die 175km gopro op youtube pleurden. Duh, boring!
Ik vind het mooie beelden voor een keer, of twee keer, vooruit drie. Maar dan heb ik het wel gezien geloof ik.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
koeroeur schreef: ↑08 sep 2025 15:06 Ik vind de Hoverair wel leuk, alleen pokkeduur. En hij maakt ook gewoon heel mooie beelden.
Los van sociale media kanalen waar je die wil posten.
Er zijn best digitale makers die hele mooie dingen maken, maar daar kruipt heel veel tij den materiaal in.
Laat iedereen toch gewoon doen. Interesseert het je niet, kijk dan niet.
En het geluid is ook niet zo storend. Niet storender dan een luide ratel van een hub bijvoorbeeld![]()
Eens - leuk, maar te duur - dan kan je beter doorsparen en geld uitgeven voor bijv een DJI Mini 4 Pro imo. Stuk veelzijdiger wat dat betreft. Ieder z'n hobby zeggen ze dan