Dit is gewoon een ontzettend stompzinnige opmerking die iemand alleen maar op social media durft te maken. TSchuurmans heeft een schade aan zijn fiets en hij probeert er zo goed mogelijk uit te komen. Dat is normaal gedrag. Ik krijg niet de indruk dat hij de schade opzettelijk veroorzaakt heeft. Bovendien bepaalt de taxateur wat de schade is aan de fiets en niet TSchuurmans zelf.
Schade ervaring ANWB
-
- Forum-lid
Schade was zeker niet opzettelijk, littekens die ik eraan over ga houden waren het dan zeker niet waard.jandoedel schreef: ↑01 jun 2025 23:26Dit is gewoon een ontzettend stompzinnige opmerking die iemand alleen maar op social media durft te maken. TSchuurmans heeft een schade aan zijn fiets en hij probeert er zo goed mogelijk uit te komen. Dat is normaal gedrag. Ik krijg niet de indruk dat hij de schade opzettelijk veroorzaakt heeft. Bovendien bepaalt de taxateur wat de schade is aan de fiets en niet TSchuurmans zelf.
https://ibb.co/N2CVQsNQ
Zo zit ik er ook in, maar wat voor jou makkelijk te betalen is is voor iemand anders het te besteden bedrag van een paar maanden werken. Dus je grondregel ben ik het mee eens, maar het bedrag zal per persoon sterk wisselen.arnold schreef: ↑01 jun 2025 19:21 De gemiddelde NL-er is echt zwaar oververzekerd. Het principe van een scahdeverzekering is dat je gedekt bent voor schades die je niet uit eigen zak kan betalen. BV inboedel, opstal, aansprakelijkheid, ziektekosten, ). Dus waarom zou je een racefiets van 3300 euro verzekeren. Ik vind het persoonlijk onzin.