Ik hoop dat je na het voetballen bedoeld
Dagje Limburg, plek om op te frissen?
Hoe iedereen douchet moeten ze zelf weten.
Ik vind het gewoon lekker om na een ritje waarvoor ik terug de auto in moet om lekker gedouchet te zijn.
Vandaar dat ik graag naar het CRVV in Oudenaarde of het AGR Xperience ging.
De paar toertochtjes die ik doe per jaar hebben allemaal douche gelegenheid.
Heerlijk.
Ik vind het gewoon lekker om na een ritje waarvoor ik terug de auto in moet om lekker gedouchet te zijn.
Vandaar dat ik graag naar het CRVV in Oudenaarde of het AGR Xperience ging.
De paar toertochtjes die ik doe per jaar hebben allemaal douche gelegenheid.
Heerlijk.
-
Thierry le Brun
- Forum-lid
'vroeger' (lees 10-20-30 jaar geleden) was dit volgens mij helemaal geen discussie. Toen ging bijna iedereen gewoon gezamenlijk douchen, wedstrijd, toertocht of wat dan ook, en als het niet anders ging man/vrouw bij elkaar. Als ik nu alleen al bij jeugdvoetbal kijk , allemaal met onderbroek aan douchen en in de wc(
) droge broek aan . Zijn die piemels dan zoveel anders geworden de laatste jaren?
Ronde van Volendam circa 1980. Dan belde je ergens aan bij een woonhuis voorafgaande aan de wedstrijd met de vraag of je je daar mocht omkleden. Dat mocht vaak. En je mocht er na afloop ook douchen in de ‘douchecel’.
Alles schoon en droog achterlaten. Praatje en koffie na afloop.
Het jaar erop weer terug naar hetzelfde huisje.
Dit soort criteriums en de wereld er omheen zijn helaas verdwenen.
hun fietsen.
Volendam in Limburg????BertL schreef: ↑17 jul 2024 15:23 Ronde van Volendam circa 1980. Dan belde je ergens aan bij een woonhuis voorafgaande aan de wedstrijd met de vraag of je je daar mocht omkleden. Dat mocht vaak. En je mocht er na afloop ook douchen in de ‘douchecel’.
Ja een huissie zoeken. In Haren jaren op rij het zelfde huisje.......... Kreeg ik soep na de koers!BertL schreef: ↑17 jul 2024 15:23 Ronde van Volendam circa 1980. Dan belde je ergens aan bij een woonhuis voorafgaande aan de wedstrijd met de vraag of je je daar mocht omkleden. Dat mocht vaak. En je mocht er na afloop ook douchen in de ‘douchecel’.