Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Bianchi

frankzelf
Forum-lid

frankzelf 18 mei 2012 15:47

borrelli schreef:Mooie fiets frankzelf, maar ik zou zelf op de wielen witte decals maken, dan komen overal de witte accenten terug. Nu vind ik de wielen wel wat afsteken bij de rest.
Ik vond de standaardwielen al vrij druk, en daarom deze lekker sober, net wat Teamorange zegt.
Ze zijn ook niet zo zwaar als de originele wielen, en ze rollen lekker!

frankzelf
Forum-lid

frankzelf 18 mei 2012 15:52

@ bianchi_ber;
Geen tweeling, maar overduidelijk familie.

teamorange
Forum-lid

teamorange 26 mei 2012 20:18

Bianchi nummer 1 op de Stelvio vandaag! Als Cannondale rijder hoop ik al een week op Basso! :( (maar als ex Bianchi eigenaar doet dit ook deugd) Het mannetje dat erop zit doet natuurlijk het werk maar voor het merk is dit toch mooie reclame
Als je alles kan met je fiets is het een goeie ....

dario
Forum-lid

dario 28 mei 2012 22:41

Op zich natuurlijk wel opmerkelijk: een Belg uit een Nederlandse ploeg moet in Italië nota bene wat reclame gaan maken voor Bianchi... :P
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 28 mei 2012 23:07

Nu had een Colombiaan uit een Italiaanse ploeg dat in de 6e etappe natuurlijk ook al gedaan, en een Italiaan uit diezelfde ploeg deed dat in de 11e etappe nog eens dunnetjes over. Al met al drie ritzeges en een podiumplaats voor Bianchi ;)
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

dario
Forum-lid

dario 29 mei 2012 10:15

Eat your heart out, Trek! :mrgreen:
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

peterdevreese
Forum-lid

peterdevreese 29 mei 2012 11:19

lang leve Thomas :-) en nu de Vuelta - we hebben er een ronderijder bij :-) en dan met een Bianchi , hoe schoon kan het wel zijn !!

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 29 mei 2012 12:03

Nooit te vroeg juichen. De vorige Belg die op het podium eindigde in een grote ronde, Bruyneel, hield het slechts bij één keer. Ik gun De Gendt het allerhoogste, maar laat hij eerst maar eens consolideren, met name als er meer tegenstand is. Want laten we wel wezen, deze Giro bracht zeker niet de beste ronderenners van dit moment. In de Vuelta zal hij bijvoorbeeld moeten afrekenen met ene meneer Contador.

frederique
Forum-lid

frederique 29 mei 2012 13:11

timo2.0 schreef: In de Vuelta zal hij bijvoorbeeld moeten afrekenen met ene meneer Contador.
Klopt, al doet dit niets af aan zijn prestatie mijns inzien.
Ben benieuwd of hij -De Gendt- uberhaupt de vuelta zal rijden.
Moozes Mistral-Campa Record 11sp-FFwd F4R http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=52662

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 29 mei 2012 13:28

dario schreef:Eat your heart out, Trek! :mrgreen:
Toch opvallend om te zien dat de Cervelo en Canyon betere fietsen zijn ;)
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

dario
Forum-lid

dario 29 mei 2012 13:54

timo2.0 schreef:Nooit te vroeg juichen. De vorige Belg die op het podium eindigde in een grote ronde, Bruyneel, hield het slechts bij één keer. Ik gun De Gendt het allerhoogste, maar laat hij eerst maar eens consolideren, met name als er meer tegenstand is. Want laten we wel wezen, deze Giro bracht zeker niet de beste ronderenners van dit moment. In de Vuelta zal hij bijvoorbeeld moeten afrekenen met ene meneer Contador.
Geheel mee eens: het lijstje gedoodverfde toppers was dit jaar sowieso al niet zo heel lang, en als dan ook nog eens een paar van de grootste namen - Basso, Kreuziger, Schleck - zo ontstellend zwak voor de dag komen, dan kunnen zich soms onverhoopte kansen aandienen, maar het is wel de verdienste van De Gendt dat hij die kans ten volle heeft weten te benutten! Want uiteindelijk, je moet het nog altijd maar doen: met drie weken koers in de benen, ten aanval trekken op de Mortirolo (èn bovendien ook nog eens een goede tijdrit kunnen rijden: dat, samen met zijn 25 lentes, is een combinatie die ons alvast hoopvol mag stemmen)!
Maar in zijn eerstvolgende rittenkoers zal niemand hem nog zomaar minuten laten wegrijden in een bergrit natuurlijk, dat weet hij zelf ook wel...

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 06 jun 2012 02:01

Afbeelding

Plaats reactie