Hij stuurt perfect en kan echt mega, mega mooi draaien.
Een van de weinige actieve renners die het prachtige drieluik Tour/WK/Parijs-Roubaix kan winnen. Dan ben je ECHT een all rounder en een mooie opvolger voor renners als Hinault, Merckx, Janssen en Coppi.
Maar zover is het nog niet. Prachtige sprint vandaag en mooi dat spel of het wel of niet ging lukken om de koplopers terug te pakken.
En wat een mensen stonden daar. Vooral toeristen en is nou niet de eerste plek waar ik heen zou gaan?
Misschien toch een keer heen maar ik ga dit jaar toch echt naar een plek waar de leukste Fransen wonen
Jammer van een paar nare valpartijen maar verder toch mooie reclame voor de wielersport.
Gaviria die was ineens een heel stuk losser in het interview dan met de ploegpresentatie. Mooi ook hoe hij over Sagan en de ploeg praten! Overigens Sagan feliciteerde hem gelijk. Mooi dat die gasten TOT de streep tot het gaatje gaan en daarna is het klaar!
Voor een op papier saaie rit wel genoten.
Voor de techneuten: vinden jullie niet dat van Keirsbulck een wel heel korte stuurnok heeft? Is toch best een lange gast. Ik denk zelfs langer dan 190? Viel me op.