Vandaag gezien .... Iemand zonder helm
-
Dennis1987
- Forum-lid
Met Audeze isine 20 oortjes hoor je anders prima het verkeer om je heen. Ook op hogere volumes.
Cannondale Badboy SLX
Trek Farley 5
Trek Farley 5
-
FryskBloed
- Forum-lid
Ik ben zeker de enige hier die spiegels op z'n racefiets heeft? 
Ik fiets (mits alleen) ook vaak met oortjes in. Liever dan met AC/DC dan de presentatoren van Radio 1, maar goed.... Maar of ik nou zoveel omgevingsgeluiden mis, dat vraag ik me af.
Ook zonder oortjes word ik nog wel eens verrast door achterop komende brommers/scooters of anderen. Gewoon omdat hun geluid niet boven de herrie van de wind rond m'n hoofd uitkomt. Ik merk wat dat betreft maar weinig verschil.
Ook zonder oortjes word ik nog wel eens verrast door achterop komende brommers/scooters of anderen. Gewoon omdat hun geluid niet boven de herrie van de wind rond m'n hoofd uitkomt. Ik merk wat dat betreft maar weinig verschil.
Niets zo heerlijk als 's morgens zonder helm door de ochtendnevel fietsen, het gras en de bomen nat van de dauw, met in je oren het zoetgevooisde stemgeluid van Jurgen van den Berg die de voorvoegsels zo vertrouwd verhaspeld of Marc-Robin Visscher die ergens op locatie in de binnenlanden van Drenthe bejaarden doorzaagt over de week van de incontinentie. Dat is dubbel genieten!
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
LOL als je in de auto zit hoor je ook zoveel van het verkeer om je heen NOT
-
El Pistolero
- Forum-lid
Met een matige wind hoor je het achterop komende verkeer zonder oordopjes ook niet.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Sorry Sieper, dat was een geintje...
Een spiegel is natuurlijk volslagen onzin als je de moeite neemt om om je heen te blijven kijken. Door de rijwind hoor je nauwelijks wat er achter je gebeurt (en dus kan je ook prima met oortje in rijden, want zonder hoor ook niks) en dus moet je gewoon op blijven letten wat er om je heen gebeurt. Wielrenners zijn nou eenmaal kwetsbare weggebruikers en dus moet je defensief rijden, maar daar heb je echt geen spiegel voor nodig.
Een spiegel is natuurlijk volslagen onzin als je de moeite neemt om om je heen te blijven kijken. Door de rijwind hoor je nauwelijks wat er achter je gebeurt (en dus kan je ook prima met oortje in rijden, want zonder hoor ook niks) en dus moet je gewoon op blijven letten wat er om je heen gebeurt. Wielrenners zijn nou eenmaal kwetsbare weggebruikers en dus moet je defensief rijden, maar daar heb je echt geen spiegel voor nodig.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets