Vandaag gefietst in 2007?
hee,
Vandaag met 7 personen richting Reichwald (klap! ) gereden.
verschillende heuveltje meegenomen als training voor de AGR 150KM.
Ook nog even de Oude Holle weg in Nijmegen, Yes was weer boven gekomen. Daarna terug naar huis. SHIT! de wind is 180 graden gedraaid, moeten we erweer tegenin .
Maar ja , SHIT happens.
Vandaag met 7 personen richting Reichwald (klap! ) gereden.
verschillende heuveltje meegenomen als training voor de AGR 150KM.
Ook nog even de Oude Holle weg in Nijmegen, Yes was weer boven gekomen. Daarna terug naar huis. SHIT! de wind is 180 graden gedraaid, moeten we erweer tegenin .
Maar ja , SHIT happens.
---- Think ahead, Cycling forward. ----
Vanochtend weer met de fiets naar het werk gereden (40 km). Een heel rustige duurtraining gedaan (1u30), vanavond weer met een gemiddelde hartslag van 138 terug naar huis .
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
na een heavy night( achter burenhet bedrijf afgebrand ) dus weinig slaap.Richting Groebekistan via Kranenburg de holdeurn vanaf de blikvanger rustig omhoog gereden in 6:00 rond.Halverwege haalde mij iemand in met op zijn Rabo het woord Nederland hij ging nogal wat harder dan deze ouwe. Daarna de weg naar Beek omlaag en links meteen de ouwe holle omhoog ( ik blijf bang voor deze ouwe kuitenbijter) gaat verdorie halverwege mijn GSM toch maar gestopt want je weet nooit wat ze te melden hebben.Daarna met veel moeite weer in een ritme gekomen om daarna de holdeurn naar onderen te denderen en via Groesbeek en Milsbeek naar huis te rijden.
Het was wel zonnig maar de wind die er stond maakte het de 2:05 aardig koud.
Het was wel zonnig maar de wind die er stond maakte het de 2:05 aardig koud.
cornelli racing cycles Uden
Voelde mij na de nachtdienst redelijk goed dus Heijen-Gennep-Milsbeek-Zwarte weg omhoog- Rechtaf naar Grafwegen-Kartenspielerweg-Geldenberg-Linksaf richting Kleve-Rechts richting Goch-Asperden-Kessel-Hassum-Hommersum Heijen--------2:00====50km wel was de wind nog steeds een spelbreker.
@ who cares ik denk het niet .
@ who cares ik denk het niet .
cornelli racing cycles Uden
Hee,
Vanavond lekker rustig gedaan, voor mijn gevoel dan.
Vinkel-Heesch-Nistelrode-Zeeland-Reek-Overlangel-Neerlangel - Ravenstein maasbrug heen - Niftrik - Maasbrug terug - herpen - Berghem - Oss - Geffen en terug. Totaal 60,3 KM 28,8 km gemiddeld. en in D2 YES. 138 BPM average.
YIEEEEEEHOEEEEEEEEEEEEE
Vanavond lekker rustig gedaan, voor mijn gevoel dan.
Vinkel-Heesch-Nistelrode-Zeeland-Reek-Overlangel-Neerlangel - Ravenstein maasbrug heen - Niftrik - Maasbrug terug - herpen - Berghem - Oss - Geffen en terug. Totaal 60,3 KM 28,8 km gemiddeld. en in D2 YES. 138 BPM average.
YIEEEEEEHOEEEEEEEEEEEEE
---- Think ahead, Cycling forward. ----
Vandaag, net als gisteren honderd km gereden door de westvlaamse polders (mijn regio) in schitterend weer met verradelijke wind. Kon mooi gemiddelde handhaven zonder in t rood te gaan. Het werk van deze winter loont, heb heel wat zachte duurtraining gedaan en op rollen weerstand getraind. Op naar de zomer !
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
Da ken ik. Meestal begin ik met het idee in die of die zone te trainen.....dan zie je iemand...en dan ga je....dan kom je erbij en dan moet je doordoen he....
Dat maakt het leuk, ik probeer me aan mijn zone te houden maar echt strikt doe ik da nie, het is een richtlijn.
Dat maakt het leuk, ik probeer me aan mijn zone te houden maar echt strikt doe ik da nie, het is een richtlijn.
trek x 500 2008
Ben eigenlijk net begonnen met trainen "in de zones" en zo'n d1 is nog knap lastig, mede door het feit dat je het in principe rustig aan moet doen.
Maar is wel leuk om er meer op te letten heb ik gemerkt, alleen moet je dan niemand in de verte zien....
Maar is wel leuk om er meer op te letten heb ik gemerkt, alleen moet je dan niemand in de verte zien....
"Try not. Do or do not......there is no try"
Quoten: Origineel geplaatst door andromeda op 05 April 2007
Ben eigenlijk net begonnen met trainen "in de zones" en zo'n d1 is nog knap lastig, mede door het feit dat je het in principe rustig aan moet doen.
Da's waar. Ik train sedert drie jaar met de polar, maar slechts sedert eind vorige zomer echt volgens de zones. Heb er de hele winter goed op gelet maar inderdaad 'moeilijk' om iemand te laten passeren omdat je hartslag anders te hoog gaat he. Vanaf nu, nu de basisconditie goed is (sedert januari toch al meer dan 4000) gaat de gas soms open. Ik let er wel op dat ik mij niet meer zo dood rij als vroeger...om beter op te bouwen. Het helpt echt...lange afstanden worden vlotter verteerd. Het vraagt veel geduld maar na een tijdje voel je dat je beter rijdt.
Toen ik vroeger samen met mijn broer junior was trainden wij ons gewoon te pletter (we reden gewoon graag) zodat we dikwijls op waren voor de koers. We hadden er gewoon geen benul van...
Da's waar. Ik train sedert drie jaar met de polar, maar slechts sedert eind vorige zomer echt volgens de zones. Heb er de hele winter goed op gelet maar inderdaad 'moeilijk' om iemand te laten passeren omdat je hartslag anders te hoog gaat he. Vanaf nu, nu de basisconditie goed is (sedert januari toch al meer dan 4000) gaat de gas soms open. Ik let er wel op dat ik mij niet meer zo dood rij als vroeger...om beter op te bouwen. Het helpt echt...lange afstanden worden vlotter verteerd. Het vraagt veel geduld maar na een tijdje voel je dat je beter rijdt.
Toen ik vroeger samen met mijn broer junior was trainden wij ons gewoon te pletter (we reden gewoon graag) zodat we dikwijls op waren voor de koers. We hadden er gewoon geen benul van...
trek x 500 2008