Hoe gaat het nu met de Sonja Bakkeraars?
Of rakel ik nu een té pijnlijk onderwerp op en verpest ik de gezelligheid van de bier- en appelgebaktopics van de afgelopen tijd? :p
Het Sonja Bakker topic: gewicht onder controle !
IK zal er niet bijzijn maar weest gerust: steady 66 kg +/- 2kg, al het hele seizoen.
Ik SAS elke dag!
Ik SAS elke dag!
72 kg +- 1 kg. En dat bij 1,90 meter. Al een seizoen lang netjes op gewicht.
Ik heb gen Sonja Bakker gedoe nodig. Ik mag over twee weekjes naar de Italie voor een fietstochtje. Ik verheug me nu al de heerlijke Italiaanse keuken.
Ik heb gen Sonja Bakker gedoe nodig. Ik mag over twee weekjes naar de Italie voor een fietstochtje. Ik verheug me nu al de heerlijke Italiaanse keuken.
Live fast; die young. mijn blog
-
hansdarmstrong
- Forum-lid
Ik ben geslaagd in het examen
van 86 naar 79-80.
En ik heb helaas wel sonia bakkers nodig!
van 86 naar 79-80.
En ik heb helaas wel sonia bakkers nodig!
Ook hier cum laude geslaagd, net als Hans op 86kg gestart, nu rond de 78kg (+/- 1kg) wat het streefdoel was.
Bedoeling is nu dit gewicht aan te houden (lukt toch al een aantal maanden), en dan begin volgend jaar proberen naar 75kg te gaan.
Bedoeling is nu dit gewicht aan te houden (lukt toch al een aantal maanden), en dan begin volgend jaar proberen naar 75kg te gaan.
Als een echte Flandrien, door weer en wind, op de rollen !
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
78 kilo 185,
12,6% vet"s winter 1 tot 1,5 zwaarder.
Prima voor mij 9 a 10% heb ik vorig jaar gehad, maar dan moet ik goed opletten wat ik eet en optijd, bij het minste gerinste voelde ik me slap en fietse gewoon minder goed. Ik houd het zo!
Hebben jullie dat niet dat als je te laag komt je eigenlijk niet beter gaat fiesten.
Soweiso maakt gewicht op een vlakke weg weinig uit.
Prima voor mij 9 a 10% heb ik vorig jaar gehad, maar dan moet ik goed opletten wat ik eet en optijd, bij het minste gerinste voelde ik me slap en fietse gewoon minder goed. Ik houd het zo!
Hebben jullie dat niet dat als je te laag komt je eigenlijk niet beter gaat fiesten.
Soweiso maakt gewicht op een vlakke weg weinig uit.
[quote="wasbeer2006"]78 kilo 185,
Soweiso maakt gewicht op een vlakke weg weinig uit.[/quote]
Ja, als mijn gewicht te laag wordt (normaal 66 +/- 1Kg) dan is mijn durermogen weg.
Soweiso maakt gewicht op een vlakke weg weinig uit.[/quote]
Ja, als mijn gewicht te laag wordt (normaal 66 +/- 1Kg) dan is mijn durermogen weg.
I Am SpeCiAliZed