Corona en hoe dit jouw leven beïnvloedt
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik begin steeds meer de schijt te krijgen aan al dat overdreven correcte gedoe:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1260713 ... -slavernij
Ze zijn helemaal geschift!!
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1260713 ... -slavernij
Ze zijn helemaal geschift!!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ik vind het ook erg vermoeiend. Mag ik dat nog wel zeggen? Als je wilt kun je elk woord negatief uitleggen.
Welk werkelijk probleem los je daar mee op?
Welk werkelijk probleem los je daar mee op?
-
uninvitedguest
- Forum-lid
Ben ook helemaal klaar met dat overdreven politiek correct geneuzel.
Gezeik over excuus aanbieden over iets wat driehonderd jaar geleden is gebeurd, man, man, man, man, man.
Dat soort zaken zijn in de toenmalige tijdsgeest gebeurd. Nu kijken we daar wellicht anders tegen aan, maar dat was het "toenmalige" normaal.
Zo zullen er nu ook ongetwijfeld zaken zijn die we nu als normaal ervaren, maar waar men over 200 jaar heel anders tegen aan kijkt.
Als voorbeeldje de F1, nu een erg populaire vorm van sport, wie weet vindt men het over een poosje compleet krankzinnig dat er in 2020 nog werd "gesport" middels benzineslurpende, milieuvervuilende auto's. En wellicht worden de F1 helden van nu dan ook verguisd.
Gezeik over excuus aanbieden over iets wat driehonderd jaar geleden is gebeurd, man, man, man, man, man.
Dat soort zaken zijn in de toenmalige tijdsgeest gebeurd. Nu kijken we daar wellicht anders tegen aan, maar dat was het "toenmalige" normaal.
Zo zullen er nu ook ongetwijfeld zaken zijn die we nu als normaal ervaren, maar waar men over 200 jaar heel anders tegen aan kijkt.
Als voorbeeldje de F1, nu een erg populaire vorm van sport, wie weet vindt men het over een poosje compleet krankzinnig dat er in 2020 nog werd "gesport" middels benzineslurpende, milieuvervuilende auto's. En wellicht worden de F1 helden van nu dan ook verguisd.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
Ik begrijp niet helemaal hoe die vraag door mijn uitingen zou worden opgeworpen, maar goed: neen. Persoonlijk niet.
Maar.
Mocht ik, bijvoorbeeld, directeur zijn van het familiebedrijf dat mijn betovergrootvader gestart was, en had dat bedrijf zich in die tijd aan mensenrechtelijk wangedrag schuldig gemaakt, zou ik het niet gek vinden daarvoor namens het bedrijf excuses te maken. Net als een natiestaat is dat immers wél een nog immer voortbestaande entiteit die die schuld met zich meedraagt.
Waarmee overigens niet gezegd is, dat iedere (of enige) individuele werknemer zich daarmee persoonlijk schuldig hoeft te voelen.
Vorsprung durch Pedantik
-
Swedish Chef
- Forum-lid
Dat doe je ook niet Jans.