Die gaan wel massaal trainen in mooier weer in de koude maanden natuurlijk

Fiets Magazine nr. 5-2025 (incl. de zomer special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Er schijnt inderdaad een bijzonder krachtige El Nino te ontstaan. El Nino heeft een verwarmend effect op het wereldklimaat.hopjes schreef: ↑09 mei 2023 14:11Laat je niet teveel wijs-/bang-maken Daniel. Ik heb afgelopen weken in Puglia/zuid-Italie (hak van de laars) gezeten. Ook daar veel regen gehad, volgens locals loopt het ongeveer 6 weken achter op normaal qua temperatuur en is er meer neerslag. Van 1-5 mei non-stop regen en grijs met af en toe een blauw stukje lucht.daniel1975 schreef: ↑09 mei 2023 09:45 Ik zit soms ook met half ongeloof naar de droogteverhalen uit Zuid Europa te kijken en de warme oceanen. Ik weet dat het zo is, maar ergens maakt het kortsluiting in mijn hoofd.
Het is alleen in Spanje en Portugal droog. Spanje heeft ook een woestijn als enige Europese land... Daar is het dus altijd al erg droog.
Er zit blijkbaar wel een El Nino aan te komen, dus 2024 warm (en nat bij ons) en nog meer horror verhalen.
Haha, ik heb best een weer-interesse dus laat mij ook niet snel bang maken.hopjes schreef: ↑09 mei 2023 14:11 Laat je niet teveel wijs-/bang-maken Daniel. Ik heb afgelopen weken in Puglia/zuid-Italie (hak van de laars) gezeten. Ook daar veel regen gehad, volgens locals loopt het ongeveer 6 weken achter op normaal qua temperatuur en is er meer neerslag. Van 1-5 mei non-stop regen en grijs met af en toe een blauw stukje lucht.
Het is alleen in Spanje en Portugal droog. Spanje heeft ook een woestijn als enige Europese land... Daar is het dus altijd al erg droog.
'Neerslagoverschort'Neil schreef: ↑09 mei 2023 17:05 Wat we met z'n allen al wisten wordt bevestigd:
https://www.weer.nl/nieuws/2023/het-is- ... lente-ooit