@campaioen: Kreeg jij niet op je flikker halverwege? 'je roept wel maar je rijdt niet!'
Forumlid gespot
Heb ook meegedaan (Gaul!, Witte Colnago) . Valpartij was al in de 3e ronde ofzo, vanwege veel te nerveus rijden denk ik. Maat van mij was er ook bij betrokken, maar die zat de volgende dag gelukkig gewoon weer op de fiets. Zat helaas te slapen een paar rondes voor het eind en heb daardoor de slag gemist. Uiteindelijk ergens tussen 10 en 20 gefinished denk ik.
@campaioen: Kreeg jij niet op je flikker halverwege? 'je roept wel maar je rijdt niet!'
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
groenespicht
- Forum-lid
[quote="who cares"]Robbehopper gespot in de buurt van het Ziekenhuis in Deurne , iets over 16.30 uur.
Racefiets , wielerpakje aan en rugzakje op de rug ( waar anders )[/quote]
Kwam zeker van zijn werk af....van de Peel naar Hellemund!!!:)
Racefiets , wielerpakje aan en rugzakje op de rug ( waar anders )[/quote]
Kwam zeker van zijn werk af....van de Peel naar Hellemund!!!:)
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Vandaag, Mark. Bleek na afloop ook de trainingswedstrijd in Hattemerbroek gereden te hebben. Vrij logisch dat ik hem niet direct gezien had, hij reed ook zo hard! In een kopgroep van 6 man heeft ie het peloton op twee ronden gezet en daarna nog gewonnen ook!
Helemaal goed als je je bedenkt dat ie heen 80 km en terug nog eens hetzelfde heeft gereden. Zien we Mark volgend jaar winnen op de Ventoux?
Helemaal goed als je je bedenkt dat ie heen 80 km en terug nog eens hetzelfde heeft gereden. Zien we Mark volgend jaar winnen op de Ventoux?
-
fitseflitser
- Forum-lid
Vandaag, zaterdag 29-3, zwaaide er een man in blauw-wit tenue in Meerssen (op de brug over de snelweg naar Heerlen) vol overtuiging naar me? Was het een van de forummers?
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
drie keer raden wie dat is! Vette foto hoor, waar gemaakt?
-
bottecchia
- Forum-lid
Die foto is inderdaad super! Dit is tijdens Veenendaal-Veenendaal tijdens de afdaling van de Posbank. Daar stond iemand van fiets foto's te nemen.
[quote="maus_1990"]dit topic om maar weer is omhoog te schoppen,
Vandaag TiesT gespot op de dreef tussen Chaam en Alphen, en daarna die groep nog een keer op de Huisdreef. Zat weer is lekker achterin te kleven he TiesT
Morgen btw ZAC@ Tilburg?[/quote]
Daar reed ik gisteravond tussen 19.15 en 19.45 (in forum tenue).
Vandaag TiesT gespot op de dreef tussen Chaam en Alphen, en daarna die groep nog een keer op de Huisdreef. Zat weer is lekker achterin te kleven he TiesT
Daar reed ik gisteravond tussen 19.15 en 19.45 (in forum tenue).
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Gellukig was ik het niet maar iemand anders in een Rings-outfit. Ik reed namelijk in een groep die vannaf de andere kant aankwam en in Moraal teneu.
Vervolgends op de Huisdreef de Hubo (De groep waar je op doelt) nog ingehaald.
En dus zat ik ook niet te plakken maar deed ik netjes een groot deel van het kopwerk.
De ZAC Rijd ik niet. Vind Stilburg een K-rondje. Dan liever nog Breda over een tijdje.
@Maus: Beter opletten volgende keer he;)
Vervolgends op de Huisdreef de Hubo (De groep waar je op doelt) nog ingehaald.
En dus zat ik ook niet te plakken maar deed ik netjes een groot deel van het kopwerk.
De ZAC Rijd ik niet. Vind Stilburg een K-rondje. Dan liever nog Breda over een tijdje.
@Maus: Beter opletten volgende keer he;)
-
patmaessen
- Forum-lid
Weet niet of het een forumlid was, maar zaterdag bij limburgs mooiste iemand zien staan met een truitje dat je kunt bestellen via de fiets site met je eigen naam erop. Hij had er 'bratwurst' op staan, was wel grappig. Heb hem helaas niet meer aangesproken om te zien of hij ook op het forum zit.