Dat zegt niets, ik zit onder de 19. Als ik op 22 zou zitten dan zou ik kg's te zwaar zijn. Dat zou namelijk betekenen dat ik bijna 80 kg zou wegen ipv 65-67 kg.
BMI is leuk en aardig, maar het zegt niets als je niet ook je bouw/vet percentage erbij meeneemt.
Het Sonja Bakker topic: gewicht onder controle !
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
hansdarmstrong
- Forum-lid
hier eerder al gezegd: mocht ik 0% vet rekenen, dan heb ik bij theoretisch behoud van spieren ed. een BMI van 21. Gezond volgens de geldende normen, dood in de praktijk. 77-78 zal voor mij een mooi gewicht zijn, met een bmi in de buurt van 25 en een vetpercentage rond de 16-17%.
Zelf een drempel gehad op 82, maar nu de duurtrainingen in aantal en duur toenemen, weer keurig gewicht aan 't verliezen, nu 80.5, wat -5.5 is.
Zelf een drempel gehad op 82, maar nu de duurtrainingen in aantal en duur toenemen, weer keurig gewicht aan 't verliezen, nu 80.5, wat -5.5 is.
-
bottecchia
- Forum-lid
Dat kan nog een mooie rit worden als de kok er dan ook ieder half uur een whisky ingooit!:)
[quote="GastheerG"]Morgen hebben we hier een feestje. NEE jullie zijn NIET welkom. Maar geloof me dat komt goed er komt nog wel een een feestje voor m'n fietsmaatjes. Ieder forum waar ik lid ben gebeurd dat! Leuk fietstochtje met een picknick met fotoshoot oid 
Maar eerst morgen.........
Dochter en vrouw zijn jarig dus.......... HAPJES. En wie maakt de hapjes? Zie nickname!
Ik sta lekker te koken (deze post is vanaf de koelkast) maar deze kok werkt het beste als er ieder half uur een whisky in gaat. Dus een rampzalige weekend wat Sonja betreft met de nadruk op zaligl
Ik ben bezig met:
Speciale knoflook gehaktballetjes
Salade met gerookte kip en ananas
Tonijnsalade
Eiersalade
Kaas met pepertjes in olie
Knoflookgarnalen
Gebakken Chorizo
Gemengd zuur
En ALLES zelf maken........... Een fiets laat je immers ook niet door een ander doen
Morgenochtend om 8 uur wel even voor 100km op de fiets voor de gasten komen! Anders wordt Sonja boos.......[/quote]
Je kunt me wat. We komen toch :p
Ik reserveer alvast:
Knoflookgarnalen
Gebakken Chorizo
Kaas met pepertjes in olie (bedoel je die zoete Rode Pepers met roomkaas erin?)
Enfin. Hap ze lekker weg zou ik zeggen. Ik moet nog even booschappen aangezien ik onverwacht moest werken vandaag.
Grote Gamba's heb ik nog, Chorizo, stokbroodje.........ik kom er wel uit denk
Ik hoop dat je niet TE lang staat te koken want dan wil ik het laatste gerecht wel eens zien na X Whiskys.
Mvg, Zorro
Maar eerst morgen.........
Dochter en vrouw zijn jarig dus.......... HAPJES. En wie maakt de hapjes? Zie nickname!
Ik sta lekker te koken (deze post is vanaf de koelkast) maar deze kok werkt het beste als er ieder half uur een whisky in gaat. Dus een rampzalige weekend wat Sonja betreft met de nadruk op zaligl
Ik ben bezig met:
Salade met gerookte kip en ananas
Tonijnsalade
Eiersalade
Kaas met pepertjes in olie
Knoflookgarnalen
Gebakken Chorizo
Gemengd zuur
En ALLES zelf maken........... Een fiets laat je immers ook niet door een ander doen
Morgenochtend om 8 uur wel even voor 100km op de fiets voor de gasten komen! Anders wordt Sonja boos.......[/quote]
Je kunt me wat. We komen toch :p
Ik reserveer alvast:
Knoflookgarnalen
Gebakken Chorizo
Kaas met pepertjes in olie (bedoel je die zoete Rode Pepers met roomkaas erin?)
Enfin. Hap ze lekker weg zou ik zeggen. Ik moet nog even booschappen aangezien ik onverwacht moest werken vandaag.
Grote Gamba's heb ik nog, Chorizo, stokbroodje.........ik kom er wel uit denk
Ik hoop dat je niet TE lang staat te koken want dan wil ik het laatste gerecht wel eens zien na X Whiskys.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Dat klinkt goed!
Alleen als ik die happen van jou zo zie in je vorige post komt er bij mij weinig meer van fietsen nadat we daarvoor gestopt zijn.....ik rol dan wel maar niet op wielen vrees ik...
Alleen als ik die happen van jou zo zie in je vorige post komt er bij mij weinig meer van fietsen nadat we daarvoor gestopt zijn.....ik rol dan wel maar niet op wielen vrees ik...
"Try not. Do or do not......there is no try"
Hahaha.....hij is leuk GastheerG.
Zou je mij via PM dat recept van die Knoflook Gehakballetjes willen sturen. Ben erg benieuwd.
De Gamba's in olijfolie/knoflook (en natuurlijk 1 of 2 Chilly Pepers) zijn echt een favoriet van me.
Lekker eten is zo'n goed ingredient als het gaat om 'Quality of Life'. Ik kan zo genieten van lekker eten.
Pepperdew zoete pepers gevuld met roomkaas :p
Nou mijn Abdijkaas, Gamba's en Chorizo smaakten opperbest. Goede Pino Noir erbij en je hoort mij niet klagen.
Mvg, Zorro
Zou je mij via PM dat recept van die Knoflook Gehakballetjes willen sturen. Ben erg benieuwd.
De Gamba's in olijfolie/knoflook (en natuurlijk 1 of 2 Chilly Pepers) zijn echt een favoriet van me.
Lekker eten is zo'n goed ingredient als het gaat om 'Quality of Life'. Ik kan zo genieten van lekker eten.
Pepperdew zoete pepers gevuld met roomkaas :p
Nou mijn Abdijkaas, Gamba's en Chorizo smaakten opperbest. Goede Pino Noir erbij en je hoort mij niet klagen.
Mvg, Zorro
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Ja, 4 teentjes voor 500gram gehakt is wel het minumum
Ik ben echt gek op ferme knoflookgerechten.
Ik zei toch niet dat je te dik was 'Dikkie'
Maar Bassie gaat toch al aardig op Garfield lijken. Lijkt mij kat wel. Al diverse keren gebeurd dat ze de Spare Rib botjes (Sweet Chilly nota bene) 's nachts uit de vuilnis bak heeft gevist.
Bedankt voor de link. Ga ik snel proberen.
Mvg, Zorro
Ik zei toch niet dat je te dik was 'Dikkie'
Maar Bassie gaat toch al aardig op Garfield lijken. Lijkt mij kat wel. Al diverse keren gebeurd dat ze de Spare Rib botjes (Sweet Chilly nota bene) 's nachts uit de vuilnis bak heeft gevist.
Bedankt voor de link. Ga ik snel proberen.
Mvg, Zorro
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock