Heerlijk dat geluid, genieten met hoofdletter G
Wielrenners in de Media (Geenstijl)
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
-
sharkman113
- Forum-lid HC
Ik denk dat het gros van de bevolking dat ook denkt over alles wat in een te strak pak op een racefiets zonder de mogelijkheid ook echt iets te willen/kunnen winnen.Dat is dezelfde soort die het op een fiets heeft over "een mooie rateL"
Zij ergens in de puberteit blijven steken.....
Iedereen heeft andere interesses en vindt andere dingen leuk zolang dat niet alteveel overlast geeft (en even wat herrie in een tunnel schaar ik daar niet onder) vindt ik het prima, je kunt je overal aan storen (ellenlang jengelende kinderen zijn net zo irritant en kun je ook kwalificeren als ouders die tekort schieten in hun opvoedend vermogen) maar je leeft een stuk prettiger als je dat niet doet.
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Ik voel een "geweldige" discussie aankomen...................
Mbt die fietser in Londen voor de Lambo: Een echte lamlul, zou familie kunnen zijn van die biker tegenover die vrachtwagen (filmpje wat viral ging).
-
Deleted_User
- Forum-lid
Fietser 1x een lamlul, de Lamborijder waarschijnlijk elke dag een lamlul.
Als ik elke dag voor iedere lamlul in een auto moest fietsen tijdens mijn ritten dan kan ik beter met fietsen stopen. Probleem in het verkeer is dat iedereen zijn eigen gelijk moet halen. En dat is ook 1 van de grootste oorzaken van ongelukken. Vaak met slechte afloop. Die fietster in het filmpje is gewoon hartstikke dom om de confrontatie aan te gaan met een auto. Ongeacht welk type auto, gaat het fout door frustratie dan trek je gewoon aan het kortste eind.
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Kan ik niet over oordelen (ik ken de Lambo rijder verder niet, jij wel?). In het filmpje zie ik duidelijk een lamlul op de fiets die willens en wetens zijn "gelijk" wil halen. Wat bezielt je om zo midden op de weg te willen rijden?
Wat RVV terecht aangeeft: Dom om confrontatie aan te gaan, als fietser ben je meer kwetsbaar als een automobilist. Wat heb je er aan of achteraf (wettelijk) gelijk te hebben als je door auto (onterecht) aangereden bent? inderdaad niets.
- Marcopfiets
- Forum-lid
Een nieuwe voorruit en motorkap uitdeuken lijkt me anders best duur voor zo'n lambo en dan heb ik het nog niet over die kerel die ineens bij je op schoot zit :p
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1982024 ... -taakstraf
Dit is toch echt niet te geloven. Er is een Chinees gezegde dat als je 1000 mensen de stuipen op het lijf wil jagen, je er 1 moet opknopen. De plaag van telefoongebruik in de auto gaat met dit soort straffen dus nooit gestreden worden, hoe schrikt dit nou af?
Dit is toch echt niet te geloven. Er is een Chinees gezegde dat als je 1000 mensen de stuipen op het lijf wil jagen, je er 1 moet opknopen. De plaag van telefoongebruik in de auto gaat met dit soort straffen dus nooit gestreden worden, hoe schrikt dit nou af?