[quote="de zwarten"][quote="maus_1990"]Viola, sil vous plait...
Met campagnolo Zonda wielen erin.[/quote]
Heb je ook nog andere wielen? Ik vind het contrast tussen frameperformantie en -prijs en wielenperformantie en -prijs wel heel erg groot. Je geeft 2000 euro meer uit om een sub 1000kg frame te hebben, en dan heb je 350 euro over voor een set wielen die gemakkelijk 300g lichter kunnen, en waarvoor je voordeel in performantie, gewicht en aerodynamica een stuk hoger liggen (maar waarschijnlijk zijn dit je trainingswielen

[/quote]
Beetje late reactie,
Ik heb teveel wielen

Ik heb naast me Zonda's nog Xerografia 50mm ( zie pagina terug), set Bontrager Triple xXx lite tube staan, nog een set Mavic Kyserium ( gebruik ik zelden meer), 4ZA C38, Mavic Cosmos, en voor zover ik weet nog een set Regida DP18. Keus genoeg dus

Hoofdzakelijk gebruik ik me Zonda's, Xerografia en me Bontragers voor me Cervelo, Kyserium voor me veldfiets, samen met nog een set handgespaakte bagger wielen, Cosmos in me reserve fiets Look 381, daarvan de reserve wielen zijn de Regida en die 4ZA wielen heb ik in bruikleen aan me ma gegeven omdat ik die niet echt lekker vind rijden en er zelf teveel spaakbreuk mee heb gehad.