Garmin Edge 800
[quote="rookie77"]
VRAAG:
Het zal ergens in het 705 forum moeten staan, doch kan het niet vinden.
Als ik een GPX route in roadtoaster zet, lukt het mij niet om het start- en eindpunt naar mijn startlocatie toe te slepen, zodat ik vanuit huis bijv. meteen met de route kan starten. Wellicht dat ik een verkeerd bestand upload?
Iemand een idee hoe dit wel te doen of gewoon met Basecamp werken (MAC)?
Gr,
Michel
[/quote]
Roadtoaster , heb je daar een link van ?
Op www.GPSies .com kun je je beginpunt en eindpunt zelf bepalen .
VRAAG:
Het zal ergens in het 705 forum moeten staan, doch kan het niet vinden.
Als ik een GPX route in roadtoaster zet, lukt het mij niet om het start- en eindpunt naar mijn startlocatie toe te slepen, zodat ik vanuit huis bijv. meteen met de route kan starten. Wellicht dat ik een verkeerd bestand upload?
Iemand een idee hoe dit wel te doen of gewoon met Basecamp werken (MAC)?
Gr,
Michel
[/quote]
Roadtoaster , heb je daar een link van ?
Op www.GPSies .com kun je je beginpunt en eindpunt zelf bepalen .
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
rookie, ik neem aan dat je bikeroutetoaster bedoelt.
Om aan een bestaand GPX bestand een punt toe te voegen dat vóór het huidige startpunt moet komen doe je het volgende:
- selecteer het startpunt van je route (er verschijnt een geel bolletje)
- kies nu bij de controls of je een track point of een course point toe wil voegen
- kies bij edit de optie "Insert Before"
- kies nu de gewenste startlokatie
Let op: autorouting werkt alleen in de google data optie als je fietspaden of OSM data wil gebruiken moet je dit handmatig doen.
Om het eindpunt van je route te veranderen kun je gewoon track points of course points toevoegen. Net zoals je zou doen wanneer je zelf een route maakt. De omslachtige manier is om het bovenstaande recept te volgen, maar dan de optie "Insert After" te gebruiken.
Wanneer je een beetje met de opties uit het control panel oefent kun je al snel routes op allerlei manieren aanpassen.
Om aan een bestaand GPX bestand een punt toe te voegen dat vóór het huidige startpunt moet komen doe je het volgende:
- selecteer het startpunt van je route (er verschijnt een geel bolletje)
- kies nu bij de controls of je een track point of een course point toe wil voegen
- kies bij edit de optie "Insert Before"
- kies nu de gewenste startlokatie
Let op: autorouting werkt alleen in de google data optie als je fietspaden of OSM data wil gebruiken moet je dit handmatig doen.
Om het eindpunt van je route te veranderen kun je gewoon track points of course points toevoegen. Net zoals je zou doen wanneer je zelf een route maakt. De omslachtige manier is om het bovenstaande recept te volgen, maar dan de optie "Insert After" te gebruiken.
Wanneer je een beetje met de opties uit het control panel oefent kun je al snel routes op allerlei manieren aanpassen.
Ik heb de edge geupdate en dat ging prima. Ik heb vanochtend een stukje gefietst en er was weinig verschil. Er waren een paar instellingen gewijzigd (navigatiescherm instellingen) maar verder niet veel verschil.
Blijft een geweldig ding. Wat mij, met dit vieze weer, opvalt is dat het scherm wel vies wordt. Zijn er screenprotectors te koop? Je weet wel van die folies die je er op plakt. Ik heb gezocht op internet maar niet veel wijzer geworden.
Blijft een geweldig ding. Wat mij, met dit vieze weer, opvalt is dat het scherm wel vies wordt. Zijn er screenprotectors te koop? Je weet wel van die folies die je er op plakt. Ik heb gezocht op internet maar niet veel wijzer geworden.
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks."
[quote="Tomdejong"]Ik heb de edge geupdate en dat ging prima. Ik heb vanochtend een stukje gefietst en er was weinig verschil. Er waren een paar instellingen gewijzigd (navigatiescherm instellingen) maar verder niet veel verschil.
Blijft een geweldig ding. Wat mij, met dit vieze weer, opvalt is dat het scherm wel vies wordt. Zijn er screenprotectors te koop? Je weet wel van die folies die je er op plakt. Ik heb gezocht op internet maar niet veel wijzer geworden.[/quote]
Klikkerdeklik
Blijft een geweldig ding. Wat mij, met dit vieze weer, opvalt is dat het scherm wel vies wordt. Zijn er screenprotectors te koop? Je weet wel van die folies die je er op plakt. Ik heb gezocht op internet maar niet veel wijzer geworden.[/quote]
Klikkerdeklik
[quote="Morel"]
Klikkerdeklik[/quote]
Veel keuze , maar welke is een goede. 1,29 of 7,95 scheelt toch behoorlijk veel % gezien .
Klikkerdeklik[/quote]
Veel keuze , maar welke is een goede. 1,29 of 7,95 scheelt toch behoorlijk veel % gezien .
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
-
tomkolkman
- Forum-lid
Ik heb een goedkope screen protector en het werkt wel alleen zitten er wel al krasjes op. Ik wacht op een screen protector van zagg aangezien ik daar goed ervaringen mee heb.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
[quote="Foosho"]Welke neem je dan?
De matte, ontspiegelde ARMR200 lijkt me een mooie, maar die is helaas alleen voor resistieve schermen en het scherm van de 800 is capacitief (toch?)[/quote]
Moet je daar ook al rekening meehouden? Ik denk dan een ander. Mijn keuze was de armr200
De matte, ontspiegelde ARMR200 lijkt me een mooie, maar die is helaas alleen voor resistieve schermen en het scherm van de 800 is capacitief (toch?)[/quote]
Moet je daar ook al rekening meehouden? Ik denk dan een ander. Mijn keuze was de armr200
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks."