Forumlid gespot
[quote="colnagofreak"]Was niet moeilijk om hem te spotten, want ik ben vandaag bij SpEric geweest in zijn nieuwe zaak. Werd hartelijk ontvangen met koffie door Eric en zijn compagnon. Wat me vooral opviel was de kundigheid en passie waarmee Eric kan vertellen over fietsen en fietstechniek.
Momenteel stonden er nog niet zoveel fietsen, geen wonder het is een hele investering voor een starter, maar als je er in de buurt woont is het zeker de moeite waard er eens een kijkje te gaan nemen.
Je wordt er ieder geval kundig en vriendelijk geholpen, zonder dat je er iets opgedrongen wordt.[/quote]
hé, bedank voor het mooie compliment !
Met een week of 2 staat het hele nieuwe Cervélo assortiment er, Beone, en Corratec.
MTB en Race.
Als ik helemaal bij ben, ergens tussen november en januari, dan ben ik wel van plan om een opening te doen voor genodigden. Uiteraard komt dat op het forum nog wel voorbij.
Verder heb ik ook ± 30 forumleden gespot zondag op en rond de posbank !
Momenteel stonden er nog niet zoveel fietsen, geen wonder het is een hele investering voor een starter, maar als je er in de buurt woont is het zeker de moeite waard er eens een kijkje te gaan nemen.
Je wordt er ieder geval kundig en vriendelijk geholpen, zonder dat je er iets opgedrongen wordt.[/quote]
hé, bedank voor het mooie compliment !
Met een week of 2 staat het hele nieuwe Cervélo assortiment er, Beone, en Corratec.
MTB en Race.
Als ik helemaal bij ben, ergens tussen november en januari, dan ben ik wel van plan om een opening te doen voor genodigden. Uiteraard komt dat op het forum nog wel voorbij.
Verder heb ik ook ± 30 forumleden gespot zondag op en rond de posbank !
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Vandaag tijdens de Hatertse Vennentocht vanuit Bennekom, iemand met een fiets.nl broek aan. Er kwam weinig zinnigs uit, misschien kan hij zich bekend maken als hij weer wat bij zinnen is?:rolleye:
(Ik heb geen forumlid 'Zwarte Sneeuw' kunnen vinden)
(Ik heb geen forumlid 'Zwarte Sneeuw' kunnen vinden)
Zo\'n tellertje heb ik ook gehad.
-
colnagofreak
- Forum-lid HC
[quote="Gbrand"]Vandaag tijdens de Hatertse Vennentocht vanuit Bennekom, iemand met een fiets.nl broek aan. Er kwam weinig zinnigs uit, misschien kan hij zich bekend maken als hij weer wat bij zinnen is?:rolleye:
(Ik heb geen forumlid 'Zwarte Sneeuw' kunnen vinden)[/quote]
Ha,ha, very funny!
Die zwarte sneeuw zag ik alleen op bovenop de Nieuwe Holleweg, vlak voor mijn oogleden!
(Ik heb geen forumlid 'Zwarte Sneeuw' kunnen vinden)[/quote]
Ha,ha, very funny!
Die zwarte sneeuw zag ik alleen op bovenop de Nieuwe Holleweg, vlak voor mijn oogleden!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
colnagofreak
- Forum-lid HC
[quote="Rufio"][quote="Gbrand"]Vandaag tijdens de Hatertse Vennentocht vanuit Bennekom, [/quote]
Dus dat was er vandaag, ik kwam opeens allemaal fietsers tegen bij Mook.[/quote]
Dat kan wel kloppen, het was erg druk bij de inschrijving ik schat toch zeker wel zo'n 150 deelnemers.
Dus dat was er vandaag, ik kwam opeens allemaal fietsers tegen bij Mook.[/quote]
Dat kan wel kloppen, het was erg druk bij de inschrijving ik schat toch zeker wel zo'n 150 deelnemers.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
[quote="campaioen"]zijn er vandaag nog mensen op Sloten geweest (Amsterdamse kampioenschappen). Ik was die jonge hond met de grote mond en met discovery-tenu :p[/quote]
Bijna was ik gegaan, een maat belde of ik mee wilde, maar ik had al afgesproken om te gaan hardlopen. Gelukkig maar want die maat raakte betrokken bij een flinke valpartij en is nu zeker 6 tot 8 weken uitgeschakeld. Was jij daar ook bij Campai oen?
Bijna was ik gegaan, een maat belde of ik mee wilde, maar ik had al afgesproken om te gaan hardlopen. Gelukkig maar want die maat raakte betrokken bij een flinke valpartij en is nu zeker 6 tot 8 weken uitgeschakeld. Was jij daar ook bij Campai oen?
kiekeboe