Hoe ik mijn gewicht onder controle houdt?
Ik sport naar mijn mening best wel veel. In de winter op de racefiets en spinnen(hoewel ik dat eigelijk niet goed vind voor het buitenfietsen).
Ik snoep weleens, maar waar ik dan blij om ben is dat ik me daarvan buwust ben. Ik weeg nu 75 en probeer onder de 70 want ik merk dat ik iets te zwaar bent voor de de hogere bergen. het hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel wat je vetpercentage is natuurlijk.
Ik drink geen alcohol(gelukkig). Maar ben verslaafd aan appelsap:(soms in de vakantie kan ik wel 5 liter gedronken. (is maar 1 of 2 keer gebeurd)
maar ik denk dat ik me wel bewust bent van wat ik eet, en ben daarover wel tevreden.
Het Sonja Bakker topic: gewicht onder controle !
[quote="simic"]Maar ben verslaafd aan appelsap:(soms in de vakantie kan ik wel 5 liter gedronken. (is maar 1 of 2 keer gebeurd)[/quote]
Dan zou ik proberen daarmee wat te minderen: 5 liter appelsap = ruim 500 gram suiker = 2000 kCal = bijna je complete dagelijkse energiebehoefte alleen al aan suiker!
Dan zou ik proberen daarmee wat te minderen: 5 liter appelsap = ruim 500 gram suiker = 2000 kCal = bijna je complete dagelijkse energiebehoefte alleen al aan suiker!
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Leuke levendige discussie hier 
Ikzelf meet 1.80m en breng daarbij 95kg op de schaal ; overgewicht dus.
3 weken terug (alweer
) begonnen met lopen en in de weekenden fietsen, waarmee ik op 3x sporten per week uitkom. Dat is niet zo'n probleem, maar mijn al te frequente kroeg bezoek wel
dit is een slechte gewoonte vd afgelopen jaren en het valt me zwaar hier de rem op gooien.
Dat erbuiten gelaten is voor het voedingspatroon in het algemeen wat klein aanpassingswerk daar wij thuis toch al niet zo vd snoeperige zijn, laat staan fastfood.
Ikzelf meet 1.80m en breng daarbij 95kg op de schaal ; overgewicht dus.
3 weken terug (alweer
Dat erbuiten gelaten is voor het voedingspatroon in het algemeen wat klein aanpassingswerk daar wij thuis toch al niet zo vd snoeperige zijn, laat staan fastfood.
Cube AMS Comp 2010
Next: Specialized Roubaix òf Bianchi Via Nirone C2C ??
Next: Specialized Roubaix òf Bianchi Via Nirone C2C ??
>Ikzelf meet 1.80m en breng daarbij 95kg op de schaal ; overgewicht dus.
>Dat erbuiten gelaten is voor het voedingspatroon in het algemeen wat klein aanpassingswerk daar wij thuis toch al >niet zo vd snoeperige zijn, laat staan fastfood.
Dus je draagt louter 25 KG bier met je mee?
Diogenes
>Dat erbuiten gelaten is voor het voedingspatroon in het algemeen wat klein aanpassingswerk daar wij thuis toch al >niet zo vd snoeperige zijn, laat staan fastfood.
Diogenes
Velgenfluisteraar
Florezido
Florezido
[quote="Diogenes"]>Ikzelf meet 1.80m en breng daarbij 95kg op de schaal ; overgewicht dus.
Diogenes[/quote]
Fietsen zonder bidons! Raak je het vocht wel kwijt.......
Diogenes[/quote]
Fietsen zonder bidons! Raak je het vocht wel kwijt.......
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......