Op de terugweg......(ouder worden)
-
Klein_Verzet
- Forum-lid
Deze draad bevindt zich diep in de donkere bronsttijd van het hedonisme. Jammer.
Ik als topic starter vind ook dat we wat meer on topic mogen.
Natuurlijk "ontsporen" we wel eens en dat is ook niet zo erg af en toe.
Maar een Coopertest- en bier topic had het ook kunnen zijn.
Alles met een
bedoeld.
Natuurlijk "ontsporen" we wel eens en dat is ook niet zo erg af en toe.
Maar een Coopertest- en bier topic had het ook kunnen zijn.
Alles met een
Bikers are not alone
Misschien dat ik ook van ieder pilsje moet pissen, maar er is wel degelijk verschil in smaak . . . . .
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Deze zou ook in het "vandaag geklust" topic kunnen.
Schakelkabel vervangen van de MTB. Niet echt een klusje waar ik normaal gesproken tegen op zie. Tot nu. Ik zie niet meer waar ik die kabel doorheen moet priegelen bij het achterderailleur (SRAM Eagle)!
Uiteindelijk is het min of meer op de tast gelukt, maar confronterend was het wel...
Schakelkabel vervangen van de MTB. Niet echt een klusje waar ik normaal gesproken tegen op zie. Tot nu. Ik zie niet meer waar ik die kabel doorheen moet priegelen bij het achterderailleur (SRAM Eagle)!
Uiteindelijk is het min of meer op de tast gelukt, maar confronterend was het wel...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Daarvoor zijn door SRAM de draadloze electronische schakelgroepen uitgevonden53x11 schreef: ↑26 aug 2025 09:15 Deze zou ook in het "vandaag geklust" topic kunnen.
-
Bianchi105
- Forum-lid
Dat vind ik dan weer niet erg hoog vergeleken met de waardes die je eerder hebt gepost voor langere inspanningen.