Cervelootje schreef:Hoe lichter hoe kwetsbaarder!!
Ben ik niet helemaal met je eens. Mijn fiets heeft toch redelijk standaard onderdelen. Ik heb hier en daar wat getuned maar ik denk niet dat ik hiermee concessies heb gedaan aan de stevigheid/kwetsbaarheid van de fiets.
De onderdelen die het meest kwetsbaar zijn op mijn fiets zijn veruit het carbon stuur en het frame natuurlijk. Maar dat geld voor elk frame of stuur van carbon.
danoontje schreef:Ff een ander vraagje tussendoor...
Piepen/kraken speedplay pedalen eigenlijk?
Ik heb tot nog toe mijn Speedplay's niet horen kraken. Ik denk dat het wel zo blijft.
Master B schreef:Tune snelspanners zijn ook net wat mooier dan die er nu opzitten. Hoe heb je eigenlijk 2 kleuren Speedplays verkregen? Heb je 2 setjes gekocht? En ga je nou witte rubbers voor de shifter kopen? Is dat wel zo''n goed idee?
Bijna vergeten: Super Mooie Cervelo, echt helemaal in evenwicht en oog voor detail...
Vandaar deze vraag...Welke kleur hebben de stuurdopjes van Easton? Is dan nog steeds geel met rood?
Ik heb geruild met een vriend van mij. Hij heeft dus rechts een witte en links een zwarte uiteraard.
Deze zelfde vriend heeft witte rubbers gekocht voor zijn Sram Force groep. Deze blijven best goed wit. Ik zie wel hoe het staat. Als het echt niets is word ik ze wel weer kwijt.
De stuurdopjes zijn inderdaad met het geel/rode logo. Ik laat ze lekker zitten. Dit vind ik nog steeds het mooiste logo van Easton.