Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Het grote OAKLEY topic

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 20 jan 2010 13:58

ComebackKid schreef:
KC82 schreef:Ik kreeg vandaag in de brillenshop te horen dat de M-frame uit de collectie gehaald wordt door oakley. Zodoende zijn niet alle kleuren monturen, lenzen en onderdelen meer leverbaar. Ik keek hier erg van op. Zijn er meer mensen die dit 'gerucht' gehoord hebben?


Ja, dat vertelden ze mij ook. Zal dus wel kloppen. Heb dat een aantal pagina's terug ook hier neergepend, maar toen werd mn bericht afgedaan als complete onzin. Het is gewoon waar, ook in de US wordt overal de M-frame eruit gegooid en de Radar als 'opvolger' betiteld.


En waarom hebben ze dan net mooite gedaan om het volledige m-frame custom programma enorm uit te breidden?

maus_1990
Forum-lid
Berichten: 1216
Lid geworden op: 26 aug 2006 16:23

maus_1990 20 jan 2010 14:01

Marten schreef:Ik ben al een poosje op zoek naar een mooie Oakley Jawbone en nu ga ik in de maand mei ergens een week naar New York. Zijn die dingen in America echt zo veel goedkoper dat ik maar mooi moet wachten tot Mei? Of gewoon via het forum 1tje zien te bemachtigen?


maakt volgens mij niet uit, Oakley hanteert internationale prijzen dacht ik.
Afbeelding

jeraffiti
Forum-lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 01 okt 2006 13:21

jeraffiti 20 jan 2010 14:40

evert, alvast bedankt :) zou je er ook bij kunnen zeggen, welke goed is voor "small" gezicht?
Ik ga nog op zoek naar plaatsen waar ik ze kan passen in leuven of delft, maar momenteel nog niet veel gevonden.

Jeroen
koersen is als ne penis, altijd kei hard, maar veel te kort

martijnblaas
Forum-lid
Berichten: 610
Lid geworden op: 20 jul 2009 00:08

martijnblaas 20 jan 2010 15:16

Stefan schreef:Radar en M frame blijven favoriet. Mij staat de Radar (path) het beste. En dan vooral 'staat' qua looks. De M frame ziet er eigenlijk niet uit bij mij maar zit stiekem toch wel fijner.

Wel of geen Straight stem Radar maakt mij niets uit. Zit beide wel goed.
Tussen Pro M frame en M frame zit wel verschil qua pasvorm al is het verschil beperkt.

De Jawbone moet je inderdaad wel staan. Vooral iemand met een wat breder hoofd kan hem goed dragen. Vooral omdat deze wat minder strak zit dan bijv. een Radar. Bij een smal hoofd heb je kans dat de bril te los zit. Sommige hebben ook last van de Jaw (de onderste rand). Ik zelf vind het niet zo hinderlijk.

Ik was bijna vergeten om een foto te plaatsen van de True carbon Radar voor Evert en Martijn. Het is niet super duidelijk maar bij deze:
Afbeelding


Bedankt Stefan, mooi ding met de witte earsocks en het witte o'tje, lens past er ook mooi bij
Redbull Pro Team 4000, Dura-Ace, Reynolds, PRO, Selle Italia

ttinnman
Forum-lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 07 aug 2009 00:17

ttinnman 20 jan 2010 17:52

Als die M-frame weg gaat is het dan nog wel verstandig om hiermee te beginnen??
stel je wilt later een kleine verzameling hebben??

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 20 jan 2010 19:51

En wie zegt er dat 't M-frame gaat verdwijnen uit de collectie? Volgens mij is dat enkel een hardnekkig gerucht.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 20 jan 2010 20:00

Ik heb het nog niet uit de mond van de vertegenwoordiger/oakleyboer gehoord. En zolang het op de big O site zelf staat. Ze zouden gek zijn. De halve schaatswereld rijdt met die dingen.

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 4596
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 20 jan 2010 22:57

TiesT schreef:Ik heb het nog niet uit de mond van de vertegenwoordiger/oakleyboer gehoord. En zolang het op de big O site zelf staat. Ze zouden gek zijn. De halve schaatswereld rijdt met die dingen.


Denk niet dat Oakley zich ook maar iets van de schaatswereld aantrekt. :-(

martijnblaas
Forum-lid
Berichten: 610
Lid geworden op: 20 jul 2009 00:08

martijnblaas 20 jan 2010 23:49

zouden ze toch is moeten doen
Redbull Pro Team 4000, Dura-Ace, Reynolds, PRO, Selle Italia

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 21 jan 2010 11:02

KXlight schreef:
TiesT schreef:Ik heb het nog niet uit de mond van de vertegenwoordiger/oakleyboer gehoord. En zolang het op de big O site zelf staat. Ze zouden gek zijn. De halve schaatswereld rijdt met die dingen.


Denk niet dat Oakley zich ook maar iets van de schaatswereld aantrekt. :-(


Nee tuurlijk niet, dat intreseert ze niks! Daar hebben ze namelijk wereldwijd zo weinig publiciteit mee. (japan, amerika, europa) Ach nee, de schaatswereld is een no-go voor oakley, daarom delen ze de brillen met bosjes uit aan schaatsers(m-frame gaat er toch uit;)) en stond de oakley-worldtour truck (impressive) een tijd terug bij de worldcup in Heereveen!!!

Ahum:S

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 4596
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 21 jan 2010 23:37

TiesT schreef:
KXlight schreef:
TiesT schreef:Ik heb het nog niet uit de mond van de vertegenwoordiger/oakleyboer gehoord. En zolang het op de big O site zelf staat. Ze zouden gek zijn. De halve schaatswereld rijdt met die dingen.


Denk niet dat Oakley zich ook maar iets van de schaatswereld aantrekt. :-(


Nee tuurlijk niet, dat intreseert ze niks! Daar hebben ze namelijk wereldwijd zo weinig publiciteit mee. (japan, amerika, europa) Ach nee, de schaatswereld is een no-go voor oakley, daarom delen ze de brillen met bosjes uit aan schaatsers(m-frame gaat er toch uit;)) en stond de oakley-worldtour truck (impressive) een tijd terug bij de worldcup in Heereveen!!!

Ahum:S


Inderdaad, schaatsen is in de VS echt geen populaire sport. Komt daar niet live op tv. Misschien dat SLC regio tv een itempje uitzendt als de schaats-sterren in het dorp hun rondjes komen rijden.

Oakley haalt vele malen meer publiciteit uit de auto/motorsport, honkbal, golf, wielrennen, atletiek etc.

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 22 jan 2010 00:26

Idd. ga ff naar de oakley site en klik sports aan. live ticker schaatswedstrijden.
Oakley sponsort zo ontzettend veel sporten, snowboarden, bmx enz komen echt niet op tv hoor.

Plaats reactie