Het grote OAKLEY topic
-
evertdehandsch
- Forum-lid
Anaszi2.0
Back-off, deze is van mij op de baai;-) Hopelijk gaat ie niet voor zo een belachelijk hoog bedrag als de vorige die erop stonden!
Wel een fancy kleurtje, en altijd stoer zo een old-skool M!
Back-off, deze is van mij op de baai;-) Hopelijk gaat ie niet voor zo een belachelijk hoog bedrag als de vorige die erop stonden!
Wel een fancy kleurtje, en altijd stoer zo een old-skool M!
Nulla tenaci invia est via!
Als ware oakleyfan
ben ik op zoek naar een nieuwe skibril en het liefst zo een goggle. Zijn er mensen die hier goede real life fotos van hebben of mensen met ervaring met een van de modellen?
koersen is als ne penis, altijd kei hard, maar veel te kort
Ik kreeg vandaag in de brillenshop te horen dat de M-frame uit de collectie gehaald wordt door oakley. Zodoende zijn niet alle kleuren monturen, lenzen en onderdelen meer leverbaar. Ik keek hier erg van op. Zijn er meer mensen die dit 'gerucht' gehoord hebben?
-
comebackkid
- Forum-lid
KC82 schreef:Ik kreeg vandaag in de brillenshop te horen dat de M-frame uit de collectie gehaald wordt door oakley. Zodoende zijn niet alle kleuren monturen, lenzen en onderdelen meer leverbaar. Ik keek hier erg van op. Zijn er meer mensen die dit 'gerucht' gehoord hebben?
Ja, dat vertelden ze mij ook. Zal dus wel kloppen. Heb dat een aantal pagina's terug ook hier neergepend, maar toen werd mn bericht afgedaan als complete onzin. Het is gewoon waar, ook in de US wordt overal de M-frame eruit gegooid en de Radar als 'opvolger' betiteld.
ComebackKid schreef:KC82 schreef:Ik kreeg vandaag in de brillenshop te horen dat de M-frame uit de collectie gehaald wordt door oakley. Zodoende zijn niet alle kleuren monturen, lenzen en onderdelen meer leverbaar. Ik keek hier erg van op. Zijn er meer mensen die dit 'gerucht' gehoord hebben?
Ja, dat vertelden ze mij ook. Zal dus wel kloppen. Heb dat een aantal pagina's terug ook hier neergepend, maar toen werd mn bericht afgedaan als complete onzin. Het is gewoon waar, ook in de US wordt overal de M-frame eruit gegooid en de Radar als 'opvolger' betiteld.
DUS TOCH!! Ik baalde er wel van, was net van plan een nieuwe M-frame aan te schaffen. Zit nu te twijfelen of ik dat wel meot doen. ALs je dan nog eens een andere lens wil, is die niet meer te krijgen. En in één keer een hele set met alles erop en eraan te kopen, is wat te gek voor het budget.
Ik ben al een poosje op zoek naar een mooie Oakley Jawbone en nu ga ik in de maand mei ergens een week naar New York. Zijn die dingen in America echt zo veel goedkoper dat ik maar mooi moet wachten tot Mei? Of gewoon via het forum 1tje zien te bemachtigen?
-
evertdehandsch
- Forum-lid
jeraffiti schreef:Als ware oakleyfanben ik op zoek naar een nieuwe skibril en het liefst zo een goggle. Zijn er mensen die hier goede real life fotos van hebben of mensen met ervaring met een van de modellen?
Ik heb een crowbar en A-frame... Zal nog eens een foto plaatsen dit weekend ervan en uitgebreide review;-)
Nulla tenaci invia est via!