Veldrijden 2022-2023
Eens. Ik had gehoopt dat Sporza het uitzond, maar die vonden basketbal belangrijker. Die commercial break toen Van Aert iets in zijn fiets had zitten was helemaal het toppunt.
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H40 | 2025
Orbea Terra H40 | 2025
Volgens mij heeft de VRT niet de volledige rechten op de WB en heeft het met basketbal belangrijker vinden niets te maken...
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
- ophetkantje
- Forum-lid
Eurosport kan het alleen uitzenden vanwege die reclame, ben blij dat er in ieder geval nog een zender is, die bereidt is te betalen en het niet achter een betaal muur zet. (Zoals F1 en Darten bijvoorbeeld). Liever zo dan weer een extra betaalmuur te moeten slechten.
Ach, ik zeg ook maar wat
-
scottpch
- Forum-lid HC
+1ophetkantje schreef: ↑12 dec 2022 10:48 Eurosport kan het alleen uitzenden vanwege die reclame, ben blij dat er in ieder geval nog een zender is, die bereidt is te betalen en het niet achter een betaal muur zet. (Zoals F1 en Darten bijvoorbeeld). Liever zo dan weer een extra betaalmuur te moeten slechten.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Een half uurtje na de cross blijkt het wel mee te vallen met de verwondingen van Van Empel.
Volgend iemand van haar team, geen breuk en enkel een spier die (even?) gekneld is geweest tussen het paaltje en haar dijbeen.
Volgend iemand van haar team, geen breuk en enkel een spier die (even?) gekneld is geweest tussen het paaltje en haar dijbeen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Dat klinkt op zich goed maar zeker nu de kerstperiode nadert wil je dat ook niet.
Nu Yserbyt weer. Ik snap vd Poel wel dat hij het laat lopen. Niet leuk voor de kijkers maar hij heeft al iets te vaak een fout gemaakt met grote gevolgen.
Nu Yserbyt weer. Ik snap vd Poel wel dat hij het laat lopen. Niet leuk voor de kijkers maar hij heeft al iets te vaak een fout gemaakt met grote gevolgen.
Campagnolo Ultra Dork