Wielerseizoen 2021
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lol@pelep 
Evenepoel het gezicht voor Pizzahut. Mag ik wel even een beetje grinniken?
Evenepoel het gezicht voor Pizzahut. Mag ik wel even een beetje grinniken?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Je als sporter verbinden aan een fastfood product dat meer calorieën bevat dan hij wattages trapt. Dan gaat het je echt enkel om het geld.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Bij Pauwels denk ik ook niet aan een gezonde eetcultuur. Als persoonlijke sponsor komt het bij mij toch anders over.
Erger nog: hij maakte reclame voor sigaretten. En hij stak niet toevallig er een op tijdens een feestje na een paar biertjes. Hij heeft er zelfs naar gezocht!

- daniel1975
- Forum-lid HC
Op zich niets. Alleen heeft ie er wel een handje van om minder slimme dingen te roepen of te doen. Als topsporter je verbinden aan baggerfastfood vind ik persoonlijk niet slim. Puur voor de centjes.
En andere plagerijtje hebben natuurlijk puur te maken met het ophemelen door knabbel&babbel bij Sporza
Respect voor zijn talent hoor, maar hij moet het nog wel eerst bewijzen of het duurzaam blijkt.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Gezien zijn leeftijd heeft hij al heel wat bewezen. Wat ie in de Ronde van Polen geflikt heeft was een langdurige inspanning die je best Merckxiaans mag noemen.daniel1975 schreef: ↑12 mar 2021 10:31
En andere plagerijtje hebben natuurlijk puur te maken met het ophemelen door knabbel&babbel bij Sporza.
Respect voor zijn talent hoor, maar hij moet het nog wel eerst bewijzen of het duurzaam blijkt.
ps: je weet toch door die uitspraken dat hier mogelijks nog vaak aan herinnerd zal worden
Prachtig, dat waren nog eens tijden....
Je moet niet vragen wat hij zonder allemaal gepresteerd zou hebben...